سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

نازدونه با ماهیِ باباجون

1390/2/29 2:12
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه ی من ؛ هر وقت می رفتیم خونه ی باباجون( پدرم ) با ماهی عیدشون بازی می کنی و بهش غذا می دی .باباجون هم که می دونست ماهی رو دوست داری قول داد که هر وقت بره ماهیگیری و ماهی بگیره اونو واسه ی تو بیاره.

عزیزم بالاخره باباجون که یک شنبه شب (18/2/1390)رفته بود ماهیگیری دو تا ماهی گرفت.چون می دونست خوشحال می شی صبح  روز دوشنبه (19/2/1390)ماهیا رو برات آورد من که دیدم کلی ذوق کردم به خاطر اینکه من هم مثل خودت ماهی رو خیلی دوست دارم وقتی ماهی رو دیدی از خوشحالی کلی جیغ زدی و گفتی اوووووو مااااااااهیه ومن هم که می دونستم همچین عکس العملی نشون می دی دوربین رو از قبل آماده کرده بودم وعکس گرفتم تا بعد اگه بزرگ شدی ببینی که چه قدر برای دیدن ماهی ذوق زده می شی.ماشالله خوب حواست بود که از باباجون تشکر نکرده بودی وگفتی مامانی زنگ بزن باباجون بهش بگم ننون ( ممنون )ماهی خِلی خِلی خِلی ( خیلی ) خوب بود.

قربون خنده هات پسر نازم

   نازدونه یکی یه دونه  

  نازدونه یکی یه دونه    نازدونه یکی یه دونه

 سلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

گل دختر
29 اردیبهشت 90 15:32
واااای ماهی تازه چه لذتی داره اونم وقتی آدم خودش گرفته باشه . دست بابا جونی درد نکنه جیگرش رو برم من با اون نگاه ذوق زده اش
مامان حسنی
29 اردیبهشت 90 19:04
سلام لطف کردین به ما سرزدین قربون اون خنده های خوشگل برم الهی همیشه روی لبت خنده باشه ودلت شادباشه
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 0:23
آفرین به ابوالفضل با ادب
مامان فرشته ها
30 اردیبهشت 90 12:09
ای جااااااااااااااااااااااانم قربون اون خنده های شیرینت که از ته ته دلت رو لبی کوچولت میاد دست بابا جون مهربونت درد نکنهان شاالله که همیشه تنشون سالم باشه و سایه شون رو سرتون باشههزار ماشاالله چه ماهی های بزرگی هم میگیرن آخ میچسبه آدم از این ماهیا بخورهبخورید نوش جونتون
نازنین نرگس نفس مامان
30 اردیبهشت 90 17:31
وای ماشاالله چه پسر نازی خدا حفظش کنه و همیشه در پناه جدش
مامان ثمین و سلوا
30 اردیبهشت 90 22:30
ممنون از لطفتان من هم شما را لینک کردم از روی بچه ی نازت ببوس
آرتین خان
30 اردیبهشت 90 22:53
سلام از طریق وبلاگ محمد علی باهاتون آشنا شدم خوش به حال آقا ابوالفضل که بابایی براش ماهی تازه گرفته نوش جونت عزیزم
narjes
31 اردیبهشت 90 10:27
ممنونم لطف دارين!
مامان تربچه
31 اردیبهشت 90 10:30
سلام به سید ابوالفضل و مامان مهربونش خوبین دوستای من؟ ممنون که بهم سر زدین
مامان آتین
31 اردیبهشت 90 13:59
الهـــــــــــی عزیزمممممممX فدای اون خنده های شیرینت
مامان ابوالفضل
31 اردیبهشت 90 22:03
چه پسمل شیرینی
mAhyA
1 خرداد 90 10:16
سلام ابوالفضل کوچولو چقدر عکسات قشنگن
مامان ماهان
1 خرداد 90 14:09
سلام دوست جونم خوبی
مامان قندعسل
1 خرداد 90 19:10
سلام عزیزم سید ابولفضل جون الهی همیشه شاد و خندون باشی
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 2:17
من شما رو لینک میکنم به هزار ویک دلیل یکیش اینه که بوی شرجی میده وبلاگت اخه من خیلی دلم واسه گرما ی خوزستان لک زده
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 2:19
وای دلم واسه ماهی صبور لک زده اون هم تنوری ای دلم ضعف رفت عکس این ماهی ها رو دیدم
mAhyA
2 خرداد 90 14:30
عشق یعنی مادر !!!صبر یعنی یک زن!!!نور یعنی دختر !!!مهر یعنی خواهر!!!هر چه هستی!!!عشق یا صبر...نور یا مهر... پیشاپیش روزت مبارک (دوستدار شما محیا)
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
2 خرداد 90 14:45
سلام عکسات خوشگله عزیز عمه خوتم خوشگلی زن داداش بدو بیا عکس دارم از سید ابوالفضل کوچولوووووووو بوس
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
2 خرداد 90 14:51
خوش به حالت عمه جون کاشکی منم بابابزرگ داشتم اونم به این خوش قولی خدا باباجون رو برات حفظ کنه دست گلش هم دردنکنه که دل کوچولوت رو شاد کرد
سمیرا مامان سپهر
2 خرداد 90 15:28
مامان ماهان
2 خرداد 90 15:35
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . . روزت مبارک عزیزم
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 17:29
مامان سید ابوالفضل روزت مبارک
عسل. مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 18:04
روز شما هم مبارک.
fasan
3 خرداد 90 20:31
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روز مادرمبارک وبلاگ دانستني هاي نوزاد و كودك به روز شد http://ehsan418.mihanblog.com