سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

مادر

1390/3/2 16:57
2,069 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم 

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

سلام عزیزم

 

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم

سلام عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ماهان
2 خرداد 90 18:11
خیلی زیبا و دلنشین بود
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 18:51
سلام بر تو ای مادر! ای اسوه ی صبر و گذشت و مهربانی؛ ای که خداوند بهشت را زیر پای تو قرار داد و شاید خواست به من بفهماند، باید آنقدر در برابر تو خضوع داشته باشم که چهره ی خود را بر کف پای تو بگذارم... « مادر! روزت مبارک.»
مامان جون
2 خرداد 90 18:57
سلام عزیزم روزت مبارک باشه وهمیشه شاد وخرم باشی
گل دختر
2 خرداد 90 19:37
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
مامان هوراد
2 خرداد 90 19:42
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .
مامان مانی جون
2 خرداد 90 23:37
سلام ممنون متن زیبایی بود روز شما هم مبارک
Conjed
3 خرداد 90 9:50
روز مادر مبارک ! انشالله همیشه سایتون بالا سر پسر گلتون باشه
مسیر عشق
3 خرداد 90 13:32
مادر

آسمان را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظه خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم

سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر برشما مادر محترم مبارک باد



ممنون از لطفتون
mAhyA
3 خرداد 90 13:45
manam in rooz ro be shoma va madaretoon tabrik migam


ممنون عزیزم.
مامان قندعسل
3 خرداد 90 14:01
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
مامان آتین
3 خرداد 90 15:55
سلام گلم روزت مبااااااااارک
مادر سامان
3 خرداد 90 21:56
سلام ودرپایان این روز مبارک تقدیم به شما مرد آمد و دردی به دل عالم شد از روز ازل قسمت زنها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسید تا آدم شد روز زن را به همه زجر کشان عالم هستی که جان وروح خود را برای تعلیم موجودات ناشناخته ای به نام مرد نثار می کنند تبریک می گویم. به ما هم سر بزنید منتظرم شما می مانم وبلاگ ( پسر بد )
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
4 خرداد 90 0:39
سلام میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)و روزت ؛روز مادر مبارک
بابای سید ابوالفضل
4 خرداد 90 2:23
همسر عزیزم ، ای که در تاروپود وجودم و در جای جای قلبم ، حضورت همیشه احساس می شود . تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم . روزت مبارک
مامان ثمین و سلوا
4 خرداد 90 12:43
ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر. روز مادر مبارک
مامان ماهان
5 خرداد 90 14:44
آرام بخوان چون آهسته نوشتم،ازدل بخوان چون بادل نوشتم
"دوستت دارم"


شما لطف دارین عزیزم من هم دوستون دارم
سارا
5 خرداد 90 17:55
salam azizaaaaam roozet mobarak.khoobi?didi faramooshet nakardam?biya pisham delam barat tang shode pesare goleto beboos


پاسخ:ممنون که فراموشم نکردی عزیزم.
abbas
7 خرداد 90 20:17
سلام شعر زيبايي بود
مامان ماهان
8 خرداد 90 0:09
سلام خوبییییییییییییییییی


پاسخ:سلام عزیزم خوبم خدا رو شکر.
مامان زهرا نازنازی
8 خرداد 90 1:49
مامان حسني
8 خرداد 90 8:56
سلام دوست عزيزم روزت مبارك باشه ببخشيد نتونستم زودتربيام وتبريك بگم كمي گرفتاربودم ولي براي مامانا هرروز ،‌روزمادره پس روزهاتون خوش


پاسخ:علیک سلام عزیزم روز شما هم مبارک
خواهش می کنم ممنون.
مامان شیدا
10 خرداد 90 0:19
سلام خانوم بی وفا دیگه یاد ما نمیکنی؟روزت مبارک.ابوالفضل جونمو ببوس.
مامان تربچه
10 خرداد 90 12:12
سلااااااااااااااام یه خبر خووووووووووووووووب
سینا
11 خرداد 90 16:04
سلام خوبین؟ وای چقدر خوشمله این اقا پسر ای جان فداش بشم مرسی از مامان خوب منم لینکی دمتون
سینا
11 خرداد 90 16:05
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
نازنین نرگس نفس مامان
12 خرداد 90 1:52
منتظرم وبلاگت به روز شه
الی
17 خرداد 90 23:00
سلام وب قشنگي داريد مامانی . مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم


پاسخ:سلام ممنون عزیزم من هم خوشحال می شم که دوستی مثل شما داشته باشم