سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

کمک کردن نازدونه به مامانی

1390/3/14 13:25
4,946 بازدید
اشتراک گذاری

 

                    niniweblog.com

دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند ،و بعضی هاکه لیاقت دیدن تو را ندارند غرق شوند...

 

                         

سلام سلام سلام

عزیز دلم این روزا چه طلا شدی و همیشه دوست داری به مامان کمک کنی البته این رو بگم که وقتی دوساله بودی کمک می کردی ولی کمکت با خسارت زیادی بود مثلاً می گفتی مامان  ظرف بده من ببرم وقتی میبردی دستت به سینک نمی رسید مجبور بودی پرت کنی و ظرف می شکست.ولی دوست داشتی کمک کنی و به این نتیجه رسیدم که هر وقت می خوای کمک کنی بغلت کنم تا ظرفی نشکنه.

ولی الان بزرگ شدی و می دونی که نباید پرت کنی  و چون هنوز دستت به سینک نمی رسه صند لی رو اول جا سازی میکنی وبعد میای دنبال ظرف و در شستن ظرف هم کمک می کنی.

این هم بگم که دستام به آب حساسیت داره و دکتر هم توصیه کرده بود که دستام نباید زیاد به آب بره  و تو هم که بهونه دستت بود می گی مامانی شما نشور دستت اوفه(زخمی) می شه که بیشتر آب بازی کنی.

        niniweblog.com

        

این هم از توپسر گلم که در آشپزی به مامانی کمک می کنی

نازدونه یکی یه دونه

 

        niniweblog.com

این عکس پایین هم در حال جارو کردن خونه که واقعاً خوب تمیز می کنی.دست کو چولوت درد نکنه الهی دورت بگردم عزیزم.

نازدونه یکی یه دونه

        niniweblog.com

در آویزون کردن لباس هم بهم کمک می کنی و خلاصه پسر خیلی خیلی خوبی هستی.خیلی دوست دارم و برات میمیرم

                               niniweblog.com

دو روز پیش می خواستم حیاط رو بشورم  اول برات کارتون گذاشتم تا سر گرم بشی ومن سریع حیاط رو بشورم .همین که رفتم توی حیاط گفتی مامان کجا میری .من هم که می خواستم رد گم کنم ,گفتم چه کارتون قشنگی داره می ده نگاه کن و رفتم بیرون  ولی تا صدای آب رو شنیدی زود اومدی و گفتی بذار من بشورم تو هم که دوست داشتی آب بازی کنی قبول کردم بالا خره دو تایی  حیاط رو شستیم.

خیلی خوب بود چون آب بازی اون هم تو فصل گرما خیلی میچسبه تو هم حسابی خیس شده بودی  وداشتی می لرزیدی ولی دوست نداشتی آب بازی رو ول کنی مجبور شدم به زور بیارمت داخل, تا لباستو در آوردم گفتی مامان اول برم زیر پتو گرم بشم بعد لباسامو بپوشون.

نازدونه یکی یه دونه

                    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان تربچه
13 خرداد 90 12:04
مامان حسنی
13 خرداد 90 14:37
سلام
ماشالله چه پسرکدبانویی
خدابراتون نگهش داره


پاسخ:ممنون عزیزم
گل دختر
13 خرداد 90 20:58
هزار ماشاا... به این گل پسر مهربون که به مامان جونش کمک میکنه . منکه دختر دارم بهتون قبطه می خورم
نازنین نرگس نفس مامان
14 خرداد 90 0:34
وای چه پسر گلی دارید ماشالله زنده باشه ایشالا


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
14 خرداد 90 0:43
سلام سلام ماشاءالله ابوالفضل آقا شدیا آفرین همین طوری به مامان کمک کن قوربونت برم با اون قد کوچولوت چه طوری لباس آویزون میکنی تو ،بازم میری روصندلی حتما آخ گفتی دو سالگی محمد علی الان ظرفا رو پرت میکنه تو سینک بعدهم به خودش میگه اُ یعنی افیه یه بارم که خسارت زد
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
14 خرداد 90 0:47
راستی عکسا هم خیلی قشنگ هستن دست مامانی دردنکنه فقط در گوشی به ما هم بگو قابهاشو از کجا آوردی


پاسخ:نظر لطفته عزیزم,خواهش می کنم.اگه می خوای بهم بگوهر وقت اومدیم خونتون برات بیارم.
مامان ابوالفضل
14 خرداد 90 16:04
سلام به پسر خوب مامانی آفرین که به مامان این همه کمک می کنی پس پسرها هم می تونن عصای دست مادر بشن خدا رو شکر
مامان حسین
14 خرداد 90 17:07
چه پسر خوبی ....افرین
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
14 خرداد 90 18:26
سلام عزیزم چه قشنگ شعر میخونه همیشه موقعی که میومدم تو وبتون اسپیکرا خاموش بودن این دفعه روشنش کردم عزیــــــــــز دل عمه
مامان حسین
15 خرداد 90 11:36
سلام عزیزم
منم شما را لینک کردم


پاسخ:ممنون دوست عزیز
مامان مانی جون
15 خرداد 90 14:35
ممنون که سر زدی
ممنون بابت تصویر های زیبا


پاسخ:خواهش می کنم عزیزم
نی نی سجاد
15 خرداد 90 16:46
سلام به ابوالفضل و مامانش
ممنون از این که برام نظر دادی
امیدوارم موفق باشی
بازم بهم سر بزن


پاسخ:سلام عزیزم,خواهش می کنم,حتماً
مامان فرشته ها
15 خرداد 90 22:39
قربون پسملی گلمون بریم که اینقده خانوم شده
سمیرا مامان سپهر
16 خرداد 90 10:25
negin
16 خرداد 90 11:23
مرسي منم لينكت كردم


پاسخ:ممنون
mAhyA
16 خرداد 90 13:36
سلام حتما بیاید پیش ما اپیم با سه تا پست جدید و کلی عکس


سلام عزیزم حتماً میام
محمد گیان
16 خرداد 90 13:59
سلام ممنون که وب محمد گیان سر زدی خاله من شما را لینک کردم .
محمد و ابواالفضل تقریبا همنسنن خدا برات حفظش کنه


پاسخ:سلام عزیز خاله ممنون
مامان فرشته
16 خرداد 90 14:00
سلام عزیز دلم خوبین ؟
ای خدا چه پسر خوبی
آفرین عزیز خاله بوسسسسسسس
واییییییییی خوش به حالتون که حیاط دارین


پاسخ:سلام عزیم خوبیم ممنون
mAhyA
16 خرداد 90 14:50
سلام ممنون اومدید....سرم شکسته به این ادرس وبی که الان براتون گذاشتم سر بزنید متوجه میشید جریانو
مامان زهرا نازنازی
16 خرداد 90 16:32
مامان غزل
16 خرداد 90 19:29
سلام
مرسی از لطفتون.
چه گل پسریه این ابوالفظل خان.خدا حفظش کنه.


پاسخ:سلام خواهش می کنم ممنون
مامان محمدجوادگل
16 خرداد 90 20:49
سلام ممنونم شما هم پسر ماهي داريد منم لينكتون كردم
sara
16 خرداد 90 21:06
salaaaaaam ajijaam khoobi?vayyyy ghorboone pesare nazet beraaaaam man sharmande linket nakardam be zoodi linket mikonam


پاسخ:سلام خواهش می کنم عزیزم ممنون
مامان ماهان
17 خرداد 90 9:54
سلام عزیزم خوبییییییییییییییییی
آفرین به این پسر زرنگ
عکسات خیلی ناز شده
خیلی جیگگگگگگگگگگگگگگری


پاسخ:سلام ممنون خاله جون
متين وروجك
17 خرداد 90 10:48
چشم ما روشن
آب بازي با شيلنگ حياط
پسر تو يخ نكردي
كدوم شهر ايرانيد شما؟
خدا حفظش كنه اين نازنين رو


خرمشهر,ممنون عزیزم
maman rozita
17 خرداد 90 13:10
akhey che pesare mehrabooni,khoda hefzesh kone in shazde kuchuloo ro :-*


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان قندعسل
17 خرداد 90 16:13
ماشالله به این گل پسر کاریواسه خودش مردی شدهخدا کنه محمد هم مثه ابولفضل جون کمک دست مامانی بشه


پاسخ:انشالله عزیزم
مامان حسین
18 خرداد 90 12:44
negin
18 خرداد 90 15:30
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم.

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم

اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم

اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم

من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده

چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه

من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه

من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه

اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم

اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم
موفق باشيد


پاسخ:بسیار زیبا بود ممنونم
sina
18 خرداد 90 16:07
sina
18 خرداد 90 16:08


برای سید ابوالفضل عزیزم

می بوسمت گلم


پاسخ:ممنون دوست عزیز
الی
18 خرداد 90 18:38
سلام مامانی مرسی ما رو لینک کردید اگه زحمتی نیست لطفآ ما رو به جای الی به اسم( که ژوان کاکل زری ) لینک کنید ممنون شما هم با افتخار لینک شدید


پاسخ:سلام عزیزم
خواهش می کنم
باشه حتماًممنون
مامان تربچه
19 خرداد 90 8:49
امشب شب آرزوهاست آرزو میکنم
خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار
باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید



پاسخ:خیلی زیبا بود ممنون
حتماًدعاتون می کنم.
مامان هوراد
19 خرداد 90 13:09
سلام به گل پسر مهربان قربونت برم این قدر با محبتی
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 22:32
توی این شب قشنگ خدایی شب ارزوها مامان وپسر خوب مامان واستون ارزوی براورده شدنه ارزوهاتون رو دارم


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان تربچه
21 خرداد 90 18:37
خوش به حال خانمممممممممش
توی این دوره و زمونه داشتن همچین پسری نعمته به خدا


پاسخ:ممنون از لطفت عزیزم


مامان باران
22 خرداد 90 23:10
سلام ممنون که به یاد ما هستین . ماشاالله چه پسر با مزه و مهربونی دارید خیلی خوبه که کمکتون میکنه نشون دهنده اینه که تو این سن کم چقدر با ملاحظست خدا حفظش کنه


پاسخ:سلام عزیزم خواهش می کنم
خیلــــــــی ممنون دوست خوبم.
معصومه مامان سهند
23 خرداد 90 3:07
آفرین به این پسر کاری و زرنگمون خدا حفظش کنه من ابوالفضل جون رو لینک کردم جزو دوستای سهند خوشحال میشم شما هم یه سری به ما بزنید و نظر بدید

پاسخ:ممنـــــــــــــــــون عزیزم
آدرس وبتونو اشتباه گذاشتی وقتی میرم به آدرسی که گذاشتی صفحه ی جدیدی باز می شه و نوشته وب مورد نظر یافت نشدخیلی ناراحت شدم که نمی تونم بهتون سر بزنم.

معصومه مامان سهند
23 خرداد 90 17:59
قربون اون موهای آبکشی شدت خاله جون. آفرین که به مامانت کمک می کنی خداکنه سهند هم بزرگ بشه به من کمک کنه از الان که بهم قول داده بزرگ بشه برام انگشتر طلا بخره
سيدمهدي
23 خرداد 90 18:56
سلام.قربوتن برم بلاخره مامان رو راضي كردي به داداش مهديش سر بزنه


مامان جون
24 خرداد 90 18:31
سلام به ناز دونه مامان افرین بهش که کمک می کنه ما که فعلا باید خونه رو کلا جمع کنیم تا خانوم خانوما خرابکای نکنه
مامان ابوالفضل و اهورا
30 خرداد 90 8:10
مثل اينكه همه ابوالفضل ها دلسوز و مهربونن و با دستاي كوچيكشون با چشم هااي پر نور و دل هاي بي كينه اشون مهر رو تقديم سايرين مي كنن . خدا حفظش كنه


پاسخ:واقعاً همین طوره ممنون عزیزم
خاله ریحانه
4 تیر 90 0:31
آفرین به پسر گل خونه دارمون دستش درد نکنه که به مامانش کمک میکنه
نی نی توپولی
5 تیر 90 3:25
سلام عزیزم
ممنون از تبریکت قابل شما رو نداره
پسر قند عسلت چطوره؟خوشحالم در کارها مشارکت داره این خیلی خوبه احسنت به پدر و مادر سیدابوالفضل


پاسخ:سلام خواهش میکنم ممنون عزیزم
خوبه خدارو شکر
نی نی توپولی
9 تیر 90 16:14
به به عجب پسملی تو کارهای خونه به مامانش کمک میکنه...
نی نی توپولی
7 مرداد 90 0:28
خاله جون مواظب دستای کوچولوت باش خدایی نکرده نسوزه


پاسخ:ممنون خاله جون که نگرانم شدی ولی مامانی حسابی هواسش به من هست که چیزیم نشه
بانو
9 مرداد 90 16:55
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید
http://banoo.rozblog.com/Forum


پاسخ:مرســـــــــــــی