سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

مهد کودک

1390/4/8 2:02
3,919 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

                           

عزیزم بهمن ماه سال گذشته ازطرف کار بابایی بچه ها رو دعوت کردند وخودت هم جزو آنها بودی اونجا کلی بازی کردی وقتی برگشتی خونه باشوق و ذوق در مورد بچه ها تعربف می کردی هی مدام اصرار داشتی که منو ببر پیش بچه ها فکر می کردی بچه ها همیشه اونجا هستند.به خاطر همین تو رو به مهد کودک بردیم وقتی با هم رفتیم مهد قبل از اینکه ثبت نامت کنیم به ما گفتی شما برید خونه من می خوام با بچه ها بازی کنم و مدیر مهد وقتی تورو دید گفت ماشالله به این پسر اولین باریه که میبینم بچه خیلی زود با محیط انس می گیره.عزیز دلم تا دو روز اول هیچ مشکلی نداشتیم وقتی برمی گشتی خونه از اونجا تعریف می کردی ولی روز سوم رفتی مهد یکی از بچه ها که اسم اونهم ابوالفضل بود تورو محکم زد گاز گرفته و بعد هولت داده بود.

البته ما خبر نداشتیم، وقتی برگشتی خونه می خواستم لباست رو عوض کنم که یهو جیغ زدی بعد گفتی مامانی دست به گردنم نزن درد میکنه .منم که نگران شدم وقتی گردنت رو  دیدم جای دندون روی گردنت مونده بود با ناراحتی بهت گفتم کی این کارو کرد. خودت هم زود جریانو کامل تعریف کردی و بعد گفتی که من دیگه دوست ندارم با بچه ها بازی کنم و روز بعد رفتیم و جریان رو به مدیر مهدگفتیم و کلی عذرخواهی کرد.از همون موقع تا الان بهت که می گم بریم با بچه ها بازی کنیم با ترس می گی نمی خوام.ناگفته نمونه منم دیگه دوست نداشتم تو بری چون سه روزی که از هم جدا بودیم روز و شبم شده بود گریه طاقت دوریت رو اصلاً نداشتم.                                              

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

نی نی توپولی
8 تیر 90 1:24
سلام خاله جون
کی جرات کرده پسملی ما رو اذیت کنه
خاله قلبونش


پاسخ:سلام عزیزم
خدا نکنه خاله جون
مامان فرشته
8 تیر 90 2:55
ای وای
یعنی چی ؟
چه بچه های بی تربیتی جدیداً پیدا می شن
تو وب ماهان هم خوندم تو پارک یکی زدتش
این چه وضعیه
مثل اینکه دور از جون بعضی از مامانا اصلاً دیگه به تربیت بچه ها فکر نمی کنن
الهی قربون گردنت برم من خاله بیار بوسش کنم خوب بشه
بوسسسسس


پاسخ:ممنــــــــــــــون عزیزم
abbas
8 تیر 90 10:58
خوش به حالت سيد كوچولو كه ماماني به اين خوبي داري


پاسخ:ممنـــــــــــون
sina
8 تیر 90 11:26
سلام سلام


مرسی که میایی


بوس از ابوالفضل گلم


پاسخ:ســــــــــــلام
ممنــــــــــون
سینا
8 تیر 90 11:27
دوست دارم ابوالفضلی جون


پاسخ:ممنــــــــــــــون
گل دختر
8 تیر 90 11:39
اي بابا بچه بوده يا دراكولا حالا چرا گردن پسر ما رو گاز گرفته. بگردم الهي چقدر ترسيده گل پسر


پاسخ:ممنــــــــــــون عزیزم
سارا
8 تیر 90 13:15
سلام عزیزم به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری...


پاسخ:سلام گلم حتماًسر میزنم
مامان مینوفر
8 تیر 90 13:45
سلام
من ، مامان مینوفر تصمیم گرفتم با دوستان وبلاگی یه تعامای داشته باشیم .
اگر دوست داشتی بیا پست جدیدم و بخون
شاید برات جالب باشه.


پاسخ:سلام پست جدیدت رو خوندم عزیزم
خیلی خیلی برام جالب بود مخصوصاً وقتی که از پسرم سوال شما رو پرسیدم
مامان نازدونه ها
8 تیر 90 15:11
اخی عزیزم چه کتکی خورده که که دیگه از بازی با دوستاش گریزون شده


مامان غزل
8 تیر 90 15:26
سلام عزیزم
مرسی از لطفت.
کی ابولفضلو زده.عجب بچه هایی هستن به خدا.اصلا انگار براشون وقت نزاشتن که بگن بابا نباید بچه ها بزنید .وای از دست بعضی مامانا.


پاسخ:سلام دوست خوبم
خواهش میکنم عزیزم
واقعاًدیگه ار دست بعضی مامانا نمیتونیم بچه روجایی ببریم که چیزی یاد بگیره


mAhyA
8 تیر 90 18:34
سلامممممم
ممنون اومدید پیشمون.......همینطور به خاطر تبریکتون خیلی متشکرم.....
عکس ابوالفضل خیلی قشنگه......ماشالله.......
آخیییییییییییییی.اشکال نداره بهتر هنوز کوچیکه واسه رفتن به مهدکودک.....


پاسخ:خواهش می کنم عزیزم
ممنون
با نظرت کاملاً موافقم
مامان ماهان
8 تیر 90 18:35
ای بابا این چه وضعیه
کی جرات کرده گل پسر مارو گاز بگیره
قربونت برم الهی زود زود دستت خوب بشه
واقعا راست گفتی دیگه نمیتونیم جایی بریم


پاسخ:ممنــــــــــــــون عزیزم
الی
8 تیر 90 19:53
ای بچه ی بد، سید ابوالفضل جون توهم باید به جای یه گاز دوتا گاز ازش میگرفتی حالش جا بیاد
بمیرم حتما خیلی درد داشتی


پاسخ:از این به بعد درس می گیرم خاله جون
خدا نکنه آره خاله خیلی درد داشت

مادر کوثر
8 تیر 90 20:02
عید سعید مبعث بر شما مبارک....عزیزم من شما رو با افتخار لینک کردم


پاسخ:ممنـــــــــــــــــــــــــون
مامان و بابای محمد
8 تیر 90 20:45
سلام ابوالفضل جون
کی جرات کرده با تو اینکار رو بکنه، عجب آدمایی پیدا می شن، البته اون بجه تقصیری نداره بلکه تقصیر مامان و باباشه.


پاسخ:سلام خاله جون
دقیقاً
معصومه مامان سهند
8 تیر 90 21:58
سلام مامان مهربون
واقعا ناراحت شدم از این خاطره منم خیلی هول این جور چیزها رو دارم و می ترسم سهند رو مهد بزارم
عید مبعث به شما و پسر خوشگلم آقا ابوالفضل مبارک باشه


پاسخ:سلام دوست عزیزم
ممنــــــــــــــــون
یه مامان(مریم)
9 تیر 90 8:28
سلام عزیزم
خصوصی داری


پاسخ:ممنـــــــــــــــــــــون گلم
negin
9 تیر 90 8:35
سلام عزيزم - مرسي


پاسخ:سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
(◕‿◕) ღ ایلی پسری ღ (◕‿◕)
9 تیر 90 9:17
.......................♥
.....................♥..♥
..................♥.......♥
..............♥..............♥
...........♥....................♥
........♥..........................♥
.....♥................................♥
...♥.......... ایلی پسری ......... ♥
..♥...................♥..................♥
.♥......................♥................♥
♥..........................♥...........♥
.♥.............................♥....♥
.....♥
........♥ مرسی که پیشم اومدی مهربون ♥ عید بزرگ مبعث هم مبارک ♥
.....♥
.♥.............................♥....♥
♥..........................♥...........♥
.♥......................♥................♥
..♥...................♥..................♥
...♥......... ایلی پسری .......... ♥
.....♥................................♥
........♥..........................♥
...........♥....................♥
..............♥..............♥
..................♥.......♥
.....................♥..♥
.......................♥


پاسخ:خواهش می کنم عزیزم
مرســــــــــــــــــــــــــی
mAhyA
9 تیر 90 11:26
.......................♥
.....................♥..♥
..................♥.......♥
..............♥..............♥
...........♥....................♥
........♥..........................♥
.....♥................................♥
...♥.......... علی کوچولو و محیا......... ♥
..♥...................♥..................♥
.♥......................♥................♥
♥..........................♥...........♥
.♥.............................♥....♥
.....♥
........♥ ♥ عــ ـیـــ ـــد بـــزرگـــ ـــ مـــبــ ـعـــثــ ــ مــــ ـبــ ــــارکــ ــــ ♥
.....♥
.♥.............................♥....♥
♥..........................♥...........♥
.♥......................♥................♥
..♥...................♥..................♥
...♥......... علی کوچولو و محیا.......... ♥
.....♥................................♥
........♥..........................♥
...........♥....................♥
..............♥..............♥
..................♥.......♥
.....................♥..♥
.......................♥





پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــی
مامان تربچه
9 تیر 90 13:38
از مبعث او جهان جوان شد
گیتی چو بهشت جاودان شد

دوست عزیزم
عیدت مبارک



پاسخ:ممنـــــــــــــــــــــــــون عزیزم
سارا
9 تیر 90 13:50
صدای بال و پر جبرئیل می آید
شب است و ماه به آغوش ایل می آید



لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد
که ساقی از طرف سلسبیل می آید



لباس خاطره را از حریر عشق بدوز
حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید



نگاه آمنه از این به بعد می خندد
چرا که معجزه ای بی بدیل می آید



میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد


عزیزم من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیاری بووووووس


پاسخ:ممنـــــــــــــــــــــــون عزیزم
مامان ماهان
9 تیر 90 15:37
سلام عزیزم خوبیییییییییی
گردن پسرمون خوب شد ؟؟؟؟؟ببوسش


پاسخ:سلام دوست خوبم
خوب شده ممنون
زیبا
9 تیر 90 16:28
سلام دوست من
با اولین بخش از تصاویر مناسبتی با موضوع بعثت پیامبر (ص) به روزم .
منتظر حضور گرمت در وبلاگم هستم


پاسخ:سلام عزیزم
ممنون
سيدمهدي
9 تیر 90 17:22
عيد مبعث به خواهر عزيزم. و خانواده اش بخصوص سيدابو الفضل پسر عموي خودم مبارك باد


پاسخ:ممنــــــــــــــــــــــون
مامان تربچه
9 تیر 90 17:53
سلام خانمم
خوب کردی دیگه نمیبریش مهد
آخه به نظر من 3سال واسه مهد خیلی زوده


پاسخ:سلام عزیزم
آخه منم میدونستم که زوده ولی به اصرار گلپسر اینکار رو کردم
نی نی توپولی
10 تیر 90 1:41
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)
عید مبعث بر شماو خانواده محترم مبارک




پاسخ:ممنـــــــــــــــون عزیز دلم
مامان ثمین و سلوا
10 تیر 90 12:18
ممنونم که به ما سری زدید از رود نازنین سید ابوالفضل ببوس


پاسخ:خواهش میکنم
حتماً ممنــــــــــــــون
سارا
10 تیر 90 13:18
سلاااااااام عزیزم خوبی؟
الهی که من قربون تو دوست جونم برم که همیشه باهام هستی و تنهام نمی زاری خیلی دوستتتتت دارم ممنون از راهنماییات و تشویقات ابوالفضل جونم ببوس با بای


سلاااااااااااااام گلم ممنون
خدا نکنه عزیزدلم خواهش می کنم
حتماً ممنـــــــــــــون
مامان حسین
10 تیر 90 17:30
اخی عزیزممممممممم
امان از بعضی بچه ها که باعث می شن
بچه های دیگه از رفتن به مهد زده بشن.




پاسخ:دقیقاً
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 18:46
سلام، الهی چه خاطره ی بامزه و البته کمی دردناکی،
این عکسه دخمله یا سید ابوالفضل خودمونه


پاسخ:سلام عزیزم
مطمئن باش که عکس سیدابوالفضل
مامان ثمين
11 تیر 90 12:04
سلام.مرسي كه هميشه ما رو مورد لطف خودتون قرار ميديد.ابوالفضل بزرگ مرد كوچيكتون رو ببوسيد.


پاسخ:سلام عزیزم خواهش میکنم
حتماً ممنــــــــــــون
محمد گیان
11 تیر 90 12:56
سلام سید خوبی بابا مامان خوبن
ای بچه بد


پاسخ:سلام خاله جون ممنون خوبیم
الهام
11 تیر 90 16:23
جیگر این پسر روکه موهاش رو قایم کرده نازت رو برم پسرم از طرف ما ببوسش بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


پاسخ:ممنــــــــــــــون گلم
الهام
11 تیر 90 16:33
نازدونه جون من لینکت کردم دوست داشتی بلینک ما رو به ما سر بزنید خوشحال می شیم بوسسسسسسسس


پاسخ:ممنون دوست عزیز منم شما رو لینک کردم
حتماً ممنون
خاله خاطره
11 تیر 90 17:28
سلام عزیزم
ممنون ما خوبیم شما چطورین؟
شرمنده کم پیدا شدم وب این وروجک رو آپ نمی کنم
اخه حسابی سرمون شلوغه چون داریم میایم ایران
خیلی خوشحالم


پاسخ:سلام دوست خوبم
قربونت برم عزیزم خوبیم شکر
خواهش می کنم وااااااای عزیزم خیلی خوشحال شدم
خاطره
11 تیر 90 17:40
ممنون عزیز دلم


پاسخ:خواهش می کنم عزیز دلم
مامان جون
11 تیر 90 18:09
سلام عزیزم
الهی فدات شم

امیدوارم هیچ وقت دیگه براش این طوری پیش نیاد


پاسخ:سلام گلم
خدا نکنه عزیزم
انشالله
مامان ماهان
11 تیر 90 18:11
سلام گلم خوبیییییییییییی


پاسخ:سلام عزیزم خوبم ممنـــــــــــــون
atena
11 تیر 90 18:19
سلام عزیزم ماشالله به این خوزستانیا...
که من تو این دو سه روز چقدر همشهری و هم استانی پیدا کردم...
بیاید پیشمون.....


پاسخ:سلام دوست عزیزم
خوشحالم از اینکه هم استانی هستیم
حتماً گلم
زهره
11 تیر 90 18:46
سلام مامان گلی وبلاگ قشنگی داری.نی نی نازی هم داری.به وبلاگ منم سر بزن


پاسخ:سلام عزیزم
ممنــــــــــــــــون عزیزم
حتماًسر میزنم گلم
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:50
اخی بمیرم


پاسخ:خدا نکنه عزیزم
سمیرا مامان سپهر
12 تیر 90 9:23



پاسخ:مرســـــــــــــــــی
سمیرا مامان سپهر
12 تیر 90 10:15



پاسخ:مرســــــــــــــــــی
سيدمهدي
12 تیر 90 13:30
_________00___00________________ _______________00_____00_______________ ______________00_______00______________ _____________00_________00_____________ 00000000000000___ سلام____000000000000000 __00_________0ستاره خوشگل0__________00__ ____00________0برای خوندن0 ________00___ ______00_____0پست جديدم 0_____00______ ________00_____0 به وبلاگ0 ______0 0_______ __________00___0آپ شده من0___00_________ _________00_____دعوت شدي! ____00_________ ________00________0000________00_______ _______00_______00____00_______00______ ______00_____00__________00_____00_____ _____00___00________________00___00____ ____0000________________________0000___ ___000____________________________000__
سارا
12 تیر 90 19:23
سلام عزیزم خوبی؟خوشی چه خبرا؟چیکار می کنی ؟ایشالله هرجا که هستی شادو سلامت باشی آرزومند آرزوهای قشنگ زندگیت
(بنیامین-باران-دانیال-امیرحسین)
مامان و بابای نی نی ها:
سارا و مهدی


پاسخ:سلام گلم خوبم ممنون خبر سلامتی دعا به جونت خیلی خیلی ممنون عزیزززززززززم


مامان مسیح
13 تیر 90 1:42
الهی خاله به قربونت بشه ابوالفضل جوووون
کی اوخ کرده تو رو ....؟
خودم می کشکش
نازی...حیف تو گل پسر نبوده....اخه کی دلش میشه اذیتت کنه...

عزیزمی خاله


پاسخ:خدا نکنه خاله جون
خاله راست می گی اگه کمک خواستی مامانم پایه ست
ممنــــــــــــــــــــــــون
مریم
13 تیر 90 12:49
سلام مامانی
خیلی برای پسر گلم ناراحت شدم
این مربیای مهد واقعا چیکار میکنند ؟
ولی تجربه خیلی بدی رو داشته درکتون میکنم
بوسسسسسسسسس برای خوشگل خاله


پاسخ:سلام عزیزم
ممنون گلم ببخشید که ناراحتت کردم
وقتی 30بچه توی یه کلاس هستند هیچ کاری از دست مربی بر نمیاد این مدیره که باید به فکر باشه و مربیای بیشتری استخدام کنه
ممنون عزیزم که منو درک کردی
مرســـــــــــــــــــــــی
مامان تربچه
13 تیر 90 19:20
سه نور آمد به عالم پر ز احساس
معطر هر سه از عطر گل یاس
سه نور تابناک آسمانی
حسین بن علی ، سجاد و عباس


دوست گلم، عیدت مبارک
التماس دعا



پاسخ:ممنون دوست عزیزززززززززم

سارا
13 تیر 90 20:35
سلااام الهی قربونت برررم ممنون از نظرت خیلی لطف کردی فدات بشم


پاسخ:سلاااااااااااام عزیزم خدا نکنه
خواهش میکنم ممنـــــــــــون
مامان فرشته
13 تیر 90 23:16



پاسخ:مرســــــــــــــــــــــی
مامان مانی جون
13 تیر 90 23:16
ممنون که سر میزنی و ممنون بابت تعریفی که کردی


پاسخ:خواهش میکنم عزیززززززززززززززم
تینا بیدی
15 تیر 90 2:52
درست می بینم آقا ابوالفضله؟؟؟
وای یعنی اینقد درگیری بالا بوده و مربی های مهد نفهمیدن؟ چه بی مسئولیت. نمی گن ذهنیت بچه رو عوض می کنن با این بی حواسی.


پاسخ:بله خاله جون منم سید ابوالفضل
واقعاً بی مسئولیتند ذهنیت پسرمو عوض کردن که دیگه دوست نداره هیچ کلاسی ببرمش

مامان ابوالفضل و اهورا
15 تیر 90 8:34
دلم كباب شد . مثل اينكه قبل از مهد بچه ها رو بايد بفرستيم كلاس دفاع شخصي . اي كاش به ابوالفضل مي گفتي كه مقصر اون بچه نبوده بلكه اوني كه تربيتشون مي كنن و وقتي براي اولين بار مو ميكشن و گاز مي گيرن به جاي نهي به رويشون لبخند مي زنن.
ببوس پسر مهربونمون رو ماماني


پاسخ:ببخشید اگه ناراحتت کردم عزیزم
با نظرت کاملاً موافقم
اتفاقاً به سید ابوالفضل گفتم که نی نی اشکالی نداره شما که بزرگتری سعی کن با همه خوب باشی در حالی که پسره بزرگتر از سید کوچولوی ما بود
ممنون عزیزم حتماً
معصومه مامان سهند
15 تیر 90 11:02
خاله جون ممنونم از حضور گرمتون


پاسخ:خواهش می کنم عزیزم
مامان حسین
15 تیر 90 11:42



پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــی
مامان ماهان
15 تیر 90 13:13
سلام عزیزم خوبییییییییییییی


پاسخ:سلام گلم خوبم ممنون
مامان ماهان
15 تیر 90 13:19
با`هيچ `با`ر`ا`ني` `رد` `پا`يت `از`كو`چه` `ها`ى` قلبم` پاك` `نميشو`د


پاسخ:مرســــــــــــــــــــی شما محبت دارید عزیزم
خاله خاطره
16 تیر 90 0:03
ممنون عزیز دلم


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
سيدمهدي
16 تیر 90 17:01
سلام. بيا ايندفعه آپ براي شماست


پاسخ:سلام حتماً میام ممنون
عسل. مامان ابوالفضل
17 تیر 90 16:38
مرسی خانمی از برنامه نرم افزاره الان دارم دانلودش میکنم بزار ببینم میتونم به آخر برسونمش
واقعا لطف کردی کوچولوتم ببوس عزیزم


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
خوشحال میشم انشالله که به آخر میرسونیش
خواهش میکنم حتماً گلم مرســـــــــــــــی
سيدمهدي
18 تیر 90 3:35
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you خوبي مهربونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
...I Love you
.....I Love you اپم بدوووووووووووووووووووووووووووووو
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you قربونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت ببخش
..I Love youدیرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you........I Love you
........I Love you


پاسخ:سلام ممنون
خواهش میکنم
زیبا
23 تیر 90 10:36
سلام
با جداکنندها به روزم


پاسخ:سلام عزیزم
مرســـــــــــــی
زیبا
25 تیر 90 16:13
سلام
با عکس های متحرک کوچک به روزم


پاسخ:سلام گلم
ممنــــــــــون
مامان سانای
22 مرداد 90 12:53
پسر نازی داری خدا حفظش کنه به ما سر بزن


پاسخ:مرسی عزیز دلم ممنون حتماً