سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

تبریک عید و نازدونه در ماه مبارک رمضان

1390/6/18 23:46
2,872 بازدید
اشتراک گذاری


چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم 

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم. آمین 

سلام و صد سلام به دوستای خوب و با وفای خودم عیدتون رو، با چند روز تاخیر تبریک میگم .انشالله که نماز روزه هاتون مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه و از ماه رمضان نهایت استفاده رو برده باشید.

شرمنده از اینکه نبودم و شما رو نگران کردم ما حالمون خوبه و مرسی از اینکه همیشه به ما لطف داشتین و فراموشمون نکردین و بهمون سر میزدین.

تو این یکماهی که نبودم خیلی دلم براتون تنگ شده بود احساس میکردم که یه چیز خیلی بزرگی از زندگیم برداشته شده و جای خالیش هم واقعاً برام سخت و غیر قابل تحمل بود به خاطر اینکه به شما دوستای مهربونم عادت کردم.

به خاطر مشکلی که در خط تلفن به وجود اومده بود نت قطع شده  و به این دلیل نتونستم بیام و با شما دوستان گلم در ارتباط باشم و با توجه به پیگیری های مداوم آقای همسر  بالاخره مشکل دیروز رفع شد.

من و سید ابوالفضل ماه رمضان خوبی رو پشت سر گذاشتیم  وقتی روزای اول رمضان بود و من روزه بودم نمی تونستم با نازدونه ی گلم غذا بخورم و هی مدام اسرار می کرد که یه کم با من بخور وقتی بهش میگفتم روزه هستم و نمی تونم بخورم ناراحت میشد و میگفت مامان چرا نمیتونی بخوری شکمت درد میکنه می خوای برات دکتر بخرم تا خوب بشی .(الهی فدای قلب مهربونت بشم که به فکر من هستی عزیز دلم ) و هر روز که از خواب بیدار میشدیم بازم سوال میکرد مامانی امروز هم روزه ای.تا اینکه پسر باهوشم یه روز به باباش گفت:بابایی برای مامان جونم الله اکبر بذار تا بتونه بخوره. 

ولی از روز هشتم به بعد پسر نازنینم تصمیم گرفته بود که خودش هم روزه بگیره و تا ساعت 12ظهر خواب بود برام خیلی عجیب بود که چرا خوابیده چون همیشه تا ساعت 10الی 11صبح بیشتر نمی خوابه منم کنارش نشستم و نوازشش  کردم تا بیدار بشه  در حین نوازش بودم که یهو بهم گفت مامانی اینجوری نکن من میخوام بخوابم  بهش گفتم پاشو چیزی بخور و بعد دوباره بخواب بهم گفت من روزه ام نمیتونم بخورم تا اینکه بالا خره ساعت 3ظهر از خواب بیدار شد و گفت مامان یکم میخوام بخورم و بعد دیگه چیزی نمی خورم منم خوشحال شدم و براش ناهار گذاشتم و خورد این قضیه چند روز ادامه داشت تا اینکه نازدونه ی قشنگ و با ایمان من یک روز کامل روزه گرفت و نماز میخوند(عزیز دلم قبول باشه) من مدام اسرار میکردم که بخوره ولی موفق نشدم و می گفت مامانی برام چیزی نیار خورشید بیداره هر وقت خوابید نیگه(دیگه) روزه نیستیم. عزیز دلم انشالله که همیشه خدا پشت و پناهت باشه و هیچ وقت از راه راست خدا منحرف نشی.

سید ابوالفضل شیبت الحمدی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان قندعسل
19 شهریور 90 0:03
سلام عزیزم خوشحالم که اپ کردی دلمون واسه نازدونه و مامانش یه ذره شده بودنماز و روزت قبول باشهههههه فرشته ی کوچولوی من واسه ما هم دعا کن با اون دل پاکتمامانی عیدت مبارک از شما هم قبول باشه

پاسخ:سلام دوست خوبم ممنون
منم دلم واسه شما دوستای مهربونم یه ذره شده بود
همچنین گلم عید شما هم مبارک
احسان دانشمند کوچک
19 شهریور 90 0:06
سید ابولفضل سلام دوستم
نمی خوای منو لینک کنی؟


پاسخ:سلام عزیز دلم
گلم لینکت کردم
مامان فرشته ها
19 شهریور 90 6:11
الهی عمه به قوربونش بره نماز و روزه ت قبول باشه سید کوچولوی مهربون
ان شاالله که خدا پشت و پناهت باشه و تا همیشه همینطور مخلصانه و پاک و بی ریا به درگاه خدا عبادت کنی
الهی که خدا نماز با حضور قلب رو هیچ وقت ازت نگیره و همیشه در صف نمازگزاران واقعی باشی البته نه با چادر


پاسخ:خدا نکنه عزیزم ممنون عمه جون
انشالله ممنون
مامان پریسا
19 شهریور 90 8:39
سلام دوست عزیز. دلمون واست تنگ شده بود عید شما هم با کلی تاخیر مبارک. پسر گلت را ببوس.


پاسخ:سلااااام عزیز دلم ممنون منم دلم براتون تنگ شده بود
مرسی حتماً گلم
مامان غزل
19 شهریور 90 10:58
سلام عزیزم
خوبید؟
نماز وروزه هات قبول.قربون این پسمل مهلبون برم من که انقده اقاست.ببوسش از طرف من.


پاسخ:سلااااام عزیز دلم خوبیم خدارو شکر
ممنون همچنین ممنون حتماً
مامان ابوالفضل
19 شهریور 90 11:17
سلام سلام صد تا سلام
دلمون تنگ شده بود خانومی
به سلامتی
عید شما هم با تاخیر مبارک
نماز روزه هاتون هم قبول ، نماز و روزه های ابوالفضل جون ما هم قبول حق
آفرین گل پسر


پاسخ:سلااااااااااام به روی ماهت عزیزم
مرسی عید شما هم مبارک ممنون همچنین ممنون
مدرسه ی مامان ها
19 شهریور 90 11:38
سلام
خوشحالیم که مشکل خاصی براتون پیش نیومده بوده
خدا این نازنین سیدابوالفضل گل رو براتون حفظ کنه، ما هم برای دعای آخر شما آمین می گیم
موفق باشید


پاسخ:سلاااام عزیز دلم
مرسی ببخشید اگه نگرانتون کردم
خیلـــــــــــــــی ممنون
sina
19 شهریور 90 12:01
سلام

خوبین؟

ببخشید خیلی کم میام نت

ببخشید

خوشحالم کردی


اقا ابوالفضل دوست دارم یه دنیا

پاسخ:سلاااااام آقا سینا خواهش میکنم
مرســـــــــــــــــــی
عسل
19 شهریور 90 13:40
سلام به نازدونه و مامان نازش.
الهی چجوری روزه گرفته این فسقلی. قبول باشه.
مرسی از اینکه بهم سر میزنی عزیزم.


پاسخ:سلااااااااااام عزیزم
مرســــــــی خواهش میکنم
مامان حسین
19 شهریور 90 14:24
سلاممممممم
بالاخره اومدین.قبول باشه نماز روزه هاتون
نماز روزه نازدونه هم قبول باشه.چه پسر گلی.


پاسخ:سلاااااام به روی ماهت گلم
آره دیگه ممنون همچنین
مرســــــــــی عزیز دلم
الهام مامان رامیلا
19 شهریور 90 14:48
سلام عزیزم خوبی بخدا خیلی نگرانت بودم همش فکرهای خوب و بد می کردم خیلی دلم شور می زد همش می گفتم آخه مامان ابوالفضل جون همش آپ بود همش آنلاین بود چی شده خدا رو شکر که خوبید تو رو خدا تند تند بیا و منو نگران نکن مرسی که اومدی


پاسخ:سلااااااااااااام به روی ماهت عزیز دلم خوبیم خدارو شکر ببخش اگه نگرانتون کردم مرسی از اینکه همیشه به یادمون بودی حتماً گلم خواهش میکنم
مامان نازدونه ها
19 شهریور 90 15:41
جیگر خودشو عباداتش
از طرفم حسابی ببوسینش

پاسخ:ممنون حتماً عزیز دلم
گل دختر
19 شهریور 90 16:44
خدا قوت خانمی چقدر توی این سن کم پر طاقت و پر و تحمله این گل پسر
ایشالا خدا پشت و پناه همه بچه ها و جوونا باشه تا با تمام قوا در راه خیر قدم بردارن.


پاسخ:ممنون گلم واقعاً برام جالب بود که تونست روزه بگیره و خدار رو هزار مرتبه شکر میکنم به خاطر داشتن همچین پسری و انشالله خدا کمک کنه تا بتونم همون جوری که خودش بخواد تربیتش کنم
انشالله عزیز دلم
سارا
19 شهریور 90 22:10
سلام مامان مهربون خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟خوشحال مي شم به منم سري بزنيد


پاسخ:سلااام عزیز دلم ممنون خوبه خدا رو شکر حتماً عزیزم
مامان ماهان
20 شهریور 90 8:37
سلام سلام دلمون براتون تنگ شده بود
به به چه گل پسری قبول باشه عزیزم
الهی خدا پشت و پناهت باشه عزیزم
عکسا عالیه مامان جون


پاسخ:سلااااااام به روی ماهت عزیزم منم دلم براتون تنگ شده بود مرســـــــــــی گلم
فاسان
20 شهریور 90 10:15
merc ke up shod


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم ولی حیف که آدرس نذاشتین
سارا-سبا
20 شهریور 90 10:38
سلااااااام... واااااااااي چقدر اين پسر ماهه...
ايشالا كه روزه هاش و عباداتش قبول درگاه حق قرار گرفته
همچنين طاعات و عبادات خودتونم قبول باشه


___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


پاسخ:سلاااام به روی ماهتون عزیزم ممنــــــــون
حتماً بهت سر میزنم عزیزم
محمد گیان
20 شهریور 90 10:58
سلام خاله خوبی پسر گلت چطوره خوبه
دلم براتون تنگ شده بود


پاسخ:سلااام به روی ماهت عزیزم ممنون خوبیم خدار شکر
شما لطف داری گلم
مامان حسین
20 شهریور 90 11:28
سلام مامان گلی
خانومی من نرم افزار foto works xl را نصب کردم ولی حالا ازمن یه کد میخواد تا قفلش باز بشه ...میشه بم بگی چیه؟؟


پاسخ:سلااااام به روی ماهت گلم بعد از اینکه برنامه رو نصب کردی از پوشه patch فایل fotoworks.xl.10.1.3-patch.exe رو اجرا کن و روی patch کلیک کن تا برنامه رجیستر بشه.
البته اگه روی سیستم شما آنتی ویروس نصب شده غیر فعالش کن.
مریم
20 شهریور 90 12:10



پاسخ:ممنون عزیزم
مامان سهند
20 شهریور 90 19:32
خاله جونم یه خبر خوش دارم بدو بیا آپممممم


پاسخ:ماشینتون مباااااااارک عزیز دلم
مامان مانی جون
20 شهریور 90 19:41
ممنون که به یاد ما هستین


پاسخ:خواهش میکنم عزیز دلم
(◕‿◕)✿ ایلےِ پِسَري ✿(◕‿◕)
21 شهریور 90 10:38
(◕‿◕) مـــ ــرســـ ـــے کــ ـه پــ ــیــ ــشــ ـم اومــ ـدی (◕‿◕)

▒████▒   ▒█  █▒   ▒█████▒     ▒█▒   ▒█████▒
▒█  █▒   ▒█  █▒     ▒█▒       ▒█▒     ▒█▒
▒████▒   ▒████▒     ▒█▒       ▒█▒     ▒█▒
▒█  █▒    ▒██▒      ▒█▒       ▒█▒     ▒█▒
▒█  █▒    ▒██▒    ▒█████▒  ▒████▒   ▒█████▒

(◕‿◕) مـــ ــرســـ ـــے کــ ـه پــ ــیــ ــشــ ـم اومــ ـدی (◕‿◕)



پاسخ:خواهش می کنم عزیزم



اعظم
21 شهریور 90 13:17
سلام.منم بالاخره آپ شدم


پاسخ:سلاااام عزیزم خدا رو شکر که خوبین
مامان گیسو
21 شهریور 90 16:05
سلامممممممم دوست گلم خوبی ؟
عیدت مبارککککککککککک
بوسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلااام به روی ماهت خوبیم خدارو شکر
عید شما هم مبااااارک
مرســـــــــــــــــــــــی
نانی
22 شهریور 90 0:01
ممنون از حضورتون.


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
سارا(مامان سوگل)
22 شهریور 90 8:38



پاسخ:مرســـــــــــــــــــی عزیزم
مامان کوثر
22 شهریور 90 17:12
باز که نیومده دوباره رفتی کجایی
ابوالفضل جون خوبه


پاسخ:آخه کارام زیاد شده انشالله سر فرصت بهتون میگم که چرا دیر به دیر آپ میکنم
سمانه مامان محمدباقر
22 شهریور 90 19:54
سلام عزیزم ماشالله خدا حفظش کنه سید ابولفضل عزیزو خوشگل را از وبلاگش دیدن کردم
شما هم اگه مایلید از وبلاگ پسرک من دیدن کنید اگه مایلید لینکتون کنم وبلاگ پسر منو با نام محمدباقر کوچولو لینک ککنید


پاسخ:سلااااااااام به روی ماهت ممنون عزیزم
حتماً عزیزم خوشحال میشم لینکتون کردم گلم
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 19:59
عید هم با تاخیر از سوی ما مبارک خوش به حال مامان که پسر مهربونش باهاش همدردی میکرده هزار تا بوس واسه نازدونه که میخواسته روزه بگیره و گرفته قد خودش


پاسخ:عید شما هم با تاخیر فراوان مباااااارک ممنون عزیزم
نگين
24 شهریور 90 10:04
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .


پاسخ:سلاااااااااام بابای نگین عزیز خیلی ممنون
مامان پریسا
24 شهریور 90 10:23
سلام خانمی خوبی. آپ کردم بیا خوشحال میشم.


پاسخ:سلااااام عزیزم حتماً بهت سر می زنم
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 3:56
به به...چه ماه رمضون پر بااااری...
افرین به سید کوچولویه نماز خون...
بووووس واسه ابوالفضل خوشگل و مهربون
ما هم اپیم هاااا...


پاسخ:مرســـــــــــــی خاله جون
ممنون عزیز دلم
حتماً بهت سر میزنم عزیزم
نی نی توپولی
26 شهریور 90 15:18
نماز و روزه قبول ابوالفضل جون...


پاسخ:مرســــــــــــــــــی خاله جون
عسل
26 شهریور 90 17:55
سلام خانمی
چرا دیگه آپ نمیکنی ما منتظریما.
دلم براتون تنگیده


پاسخ:سلاااااام به روی ماهت
سرم خیلی شلوغه انشالله سر فرصت بهتون میگم که چرا وقت نمی کنم آپ کنم
مرســــــــــی عزیزم منم دلم براتون تنگ شده
مامان رها
27 شهریور 90 10:39
سلام ای جونم چه عکسایی نازی التماس دعا خاله جون

پاسخ:سلااااااام عزیز دلم ممنون گلم
الهام مامان رامیلا
27 شهریور 90 20:46
سلاممممممممممممممم کاری نداشتم خواستم حالتون رو بپرسم
وای که اون قلبها منو کشته چقدر خوشگلن


پاسخ:سلااااااااااااااام به روی ماهت مرســـــــــــی عزیزم خوبیم خدارو شکر
مامان کوثر
28 شهریور 90 15:54
ما آپیم
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##



پاسخ:مرسی عزیزم حتماً بهت سر میزنم
تینا بیدی
28 شهریور 90 16:25




پاسخ:مرســـــــــــــــی عزیزم
محمد گیان
29 شهریور 90 12:45
سلام سیدابو الفضل جون سلام خاله خوبین
ماشالله چه صدای نازی افرین


پاسخ:سلااااااااام خاله جون ممنون ما خوبیم خدارو شکر
ممنون عزیزم
مامان ماهان
29 شهریور 90 13:36
چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم ...


پاسخ:مرســــــــــــــــــی عزیز دلم

fasan
29 شهریور 90 14:21
یه وبکده پر از دانستنی های نوزادان و کودکان ...
www.ehsan418.mihanblog.com


پاسخ:مرســــــــی حتماً سر میزنم
مامان سهند
29 شهریور 90 17:23
خاله جون خبری ازتون نیست ان شاءالله که خوب باشید. راستی حال پسر گلمون چطورهههههههه


پاسخ:ممنون عزیزم که حالمون و میپرسی خوبیم خدارو شکر
نگين
30 شهریور 90 16:37
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد

پاسخ:سلاااااام خیلی ممنــــــــــــــــون

مامان مژده
31 شهریور 90 19:55
سلام .چه نازدونه بانمکی.من و شاینا هم سید هستیم


پاسخ:سلاااام عزیز دلم واقعاً انشالله دوستای خوبی باشیم برای هم دیگه
مریم
1 مهر 90 12:59
سلام مامان خوب و گل
ممنون که به ماسرزدی ببین نظرت درباره ی تبادل لینک چیه؟؟؟
به وبلاگم سری بزن جوابت رو بگو عزیزم


پاسخ:سلام عزیز دلم
خواهش میکنم دوست دارم با شما بیشتر آشنا بشم ولی حیفکه آدرستو برام نذاشتی که بازم بهت سر بزنم ولی اگه دوباره گذرت به وبلاگم خورد حتماً آدرس وبلاگت رو برام بذار عزیزم
ياسمن (ابوالفضل و اهورا)
11 مهر 90 13:10
واي خدايا ، چه ذوقي كردم از صبر و تحمل اين فرشته كوچيك. خدا برات حفظش كنه . ببوسش . كاش مي شد اگر گذرت به اهواز افتاد يادي هم از ما كني . خيلي دلم مي خواد ابوالفضل رو ببينم . و البته مامان گلش رو


پاسخ:پاسخ:مرسی عزیز دلم حتماً عزیزم
منم خیلی مشتاقم شمارو ببینم اتفاقاً قبلاً خیلی به اهواز میومدیم(تقریباً تا سه ماه پیش)ولی دیگه کسی رو توی اهواز نداریم ولی هر وقت گذرمون به اهواز خورد حتماً بهتون خبر میدم گلم


مامان پریا
13 مهر 90 17:01
وای خدا چه قدر ناز می خونی

آدم دلش می خواد یه گاز گنده از لبت برداره

راستی می دونم دیر شده ولی : نماز و روزه های گل پسرمون قبول خدا حفظت کنه عزیزم



پاسخ:مرســــــــــی خاله جون
همچنین
نبات کوچولو
14 مهر 90 21:58
کی بود کی بود؟
یه صابون کوچیک موچیک
گریه می کرد چیلیک چیلیک
غصه می خورد همیشه
می گفت چرا صابون بزرگ نمی شه
هر روز دارم آب می خورم تَر می شم
ولی کوچیک تر می شم
رفتم پیشش نشستم
براش یه خالی بستم
گفتم من هم اون قدیما غول بودم
مثل تو خنگول بودم
کوچیک شدم که با تو بازی کنم
سُرت بدم سُرسُره بازی کنم
http://s2.picofile.com/file/7152891070/11.jpg

کلی از این شعر های قشنگ با عکس هاشون سراغ دارم
به نبات کوچولو سر بزنید و کلی شعر و قصه قشنگ بخونید



پاسخ:مرســــــــــــی حتماً بهتون سر میزنم
eli-va-dostan
23 تیر 92 19:09
الی و دوستان با شلوغ کاری هاشون تو هنرستان سمانه منتظرتون هستن