سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

نازدونه ی قصه گو

1390/7/22 10:53
2,549 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
سلاااااااااااااااام به دوست جونام حالتون خوبه انشالله همیشه خوب و خوش و شاد باشید. 
 روز جهانی کودک رو به تمام نی نی های عزیز تبریک میگم و همانطور میلاد با سعادت امام رضا (ع).
عزیزم,نفسم روز جهانی کودک رو بهت تبریک میگم خیلی دوست داشتم همون روز برات پست تبریک رو بذارم ولی خوب خودت در جریان هستی که چقدر سرم شلوغه نازنینم ولی سر فرصت جبران میکنم.
 
نازدونه یکی یه دونه
 
 من در حال نگاه کردن سریال بودم و تو گلم طبق معمول مشغول بازی بودی و مدام میگفتی بچه ها ساکت میخوام براتون (عِصه) قصه بگم و شروع کردی به تعریف کردن . منم که صدای قشنگت رو شنیدم خیلی برام جالب بود که ببینم برای کی داری قصه تعریف میکنی(عکس بالا)منم نمی خواستم خلوتت رو خراب کنم آروم اومدم و دیدم که تمام عروسکا و میوه های تزئینی روی یخچال رو جمع کردی و در حال تعریف کردن بودی. خیلی از کارت لذت بردم به خاطر اینکه من از زمانی که توی دلم بودی تا به الان که بزرگ شدی قصه تعریف میکردم که خدارو شکر زحمتام هدر نرفت.
 
تولد دختر خاله بابایی بودیم تقریباً جشن تمام شده بود و داشتیم شام میخوردیم که پسرای هم سن و سال خودت رفته بودن توی اتاق و در و قفل کرده بودن به قول خودشون پسرا جدا,دخترا جدا تو عزیز دلم رو یادشون رفته بود ببرن توی اتاق هی در میزدی جواب نمی دادن فکر کردن که یکی از دخترا ست که داره در میزنه خیلی در زدی تا اینکه گفتن کیه خودت هم که شامت رو توی دستت گرفته بودی جواب دادی (منم منم در میزنم مادرتون غذا آوردم براتون) اینم یکی دیگه از داستان هایی که برات تعریف میکردم و بازم نتیجه گرفتم.   
قصه هایی که شنیدی:اولین کتاب داستانی رو که تو دلم بودی برات گرفتم (رزمنده ی شش ماهه)بود.تا الان هم وقتی اون کتاب رو میبینم یاد گذشته میفتم.
عموی خوبم,حضرت امام حسین (ع) از تولد تا هجرت به مکه,امام باقر در کربلا,اولین دعا های من,جشن تولد پنهانی,خار پشت فداکار,جنگل در هم و بر هم,امید و چهار فصل سال,کدو قل قله زن,بابا الفبا, شنگول و منگول حبه ی انگور.
 
پی نوشت:روزایی که گذشت تولد زیاد رفتیم و همه ی تولدا خوب بود و خیلی بهمون خوش گذشت دوست داشتم عکساشونو اینجا برات بزارم ولی فعلاً عکسا هنوز دستم نرسید.
(تولد سحر جون دختر خاله الهام, تولد امیر حسین جون پسر خاله فاطمه, تولد بابا جون (پدرم),  تولد عمو علی, تولد رضوان جون دختر عمه,تولد مائده جون دختر خاله ی بابایی)
از همین اینجا یک بار دیگه تولدشون رو تبریک میگم انشالله سالیان سال با خوشی زندگی کنند. 
پسندها (1)

نظرات (73)

شهرزاد مامان حسین
22 مهر 90 15:06
الهی خدا حفظش کنه این فرشته ی مهربون رو


پاسخ:مرســــــــــی عزیز دلم
تینا بیدی
22 مهر 90 16:20
آره گلپسری همه قصه هایی رو که مامانش تعریف کرده یادشه و ازشون برای بقیه استفاده می کنه.
ماشالله.



پاسخ:مرســــــــــــی عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 23:22
آفرین به این پسر قصه گوی مهربون الهی همیشه شاد باشید و روزهای زندگیتون بهاری


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
23 مهر 90 10:54
همیشه به جشن وتولد تولد همه ی عزیزان نامبرده مخصوصا پدر محترمتون رو تبریک میگم


پاسخ:ممنون عزیــــــــــــــــزِم
مامان حسین
23 مهر 90 11:09
افرین به پسر قصه گوی گل...


پاسخ:مرســــــــــــی عزیزم
مامان رها
24 مهر 90 9:01
ای جونم آفرین به این قصه گوی کوچولو


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان ثمين
24 مهر 90 9:08
سلام.مرسي كه به ما لطف داريد خاله جون.
خدا گل پسر نازنينت رو برات حفظ كنه .


پاسخ:سلام به روی ماهت خواهش میکنم
مرســــــــــــــــــی عزیزم
محمد گیان
24 مهر 90 10:14
سلام آفرین سید جان خدا حفظت کنه


پاسخ:سلااااام به روی ماهت
ممنون عزیزم
بابا محسن
24 مهر 90 14:13
همیشه خوش باشید این آرزوی قلبی ماست


پاسخ:مرســـــــــــــــی
مامان مانی جون
24 مهر 90 14:24
ممنون که همیشه به یاد ما هستین


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
مامان سانای
24 مهر 90 14:29
ماشالله به این گل پسر ممنون که به ما سر زدید من شما رو لینک کردم


پاسخ:مرســـــــــی عزیزم خواهش میکنم ممنون
مامان دیانا
24 مهر 90 14:56
ماشاا.... به این مامانی هنر مند و فهیم
و صد آفرین به آقا ابوالفضل گلم
آفرین عزیز خاله
مامانی خسته نباشی از کارهات


پاسخ:مرســــــــــی عزیزم
sINA
24 مهر 90 16:47
سلام سلام

خوبين؟

اقا ابوالفضل جوني خوبي؟


مرسي از حضورت خيلي خوشحالم كردي

پاسخ:سلااااام آقا سینا
خوبیم خدارو شکر
ممنون عمو جون
خواهش میکنم
مامان کوثر
24 مهر 90 16:49
سلام مرد کوچولوی ما الهی قربون قصه گفتن و استعداد قصه گوییت عسیسم معلومه خیلی باهوشی و خیلی بالابالاها خواهی رفت انشا الله


پاسخ:سلااااام به روی ماهت خاله جون
خدا نکنه عزیز دلم
مرســـــــــــــــــی گلم
سما مامان محمدباقر
24 مهر 90 16:55
سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنی
وای عزیزم قربون قصه گفتنش برممممممممم
خیلی نازه وبتو خوندم ذوق کردم خدا حفظش کنه


پاسخ:سلاااام به روی ماهت
خدا نکنه عزیزم
مرســــــــــی عزیزم
نی نی توپولی
24 مهر 90 18:16
فرشته کوچولو آفرین به شما که کتابخون هستید...


پاسخ:ممنون گلم
مامان ابوالفضل
24 مهر 90 18:47
سلام سلام سلام
الهی چه ناز
آفرین به پسر قصه گوی ما
چه عالی
تولد همه ی دوستا هم مبارک
روز کودک هم با تاخیر مبارک ابوالفضل جونم


پاسخ:سلااااام به روی ماهت
مرســــــــــــــــی گلم
ناهید
24 مهر 90 20:33
سلام خانومی
ممنون که به وبم اومدی بازم بیاگلم.


پاسخ:سلاااااام عزیزم خواهش میکنم گلم
(◕‿◕)✿ ایلےِ پِسَري ✿(◕‿◕)
25 مهر 90 6:34
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡_|̲̲̲͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡_*̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡__

مرسی پیشم اومدی داداشی ابوالفضل عزیز .

پاسخ:خواهش میکنم گلم
مادر کوثر
25 مهر 90 6:47

ماشالله بزنم به تخته


پاسخ:ممنــــــــــــون عزیز دلم
آرتین خان
25 مهر 90 15:50
روزت مبارک عزیزم


پاسخ:ممنون عزیزم
خاله خاطره
25 مهر 90 17:45



پاسخ:ممنون عزیزم
نبات کوچولو
25 مهر 90 21:41
سلام
ممنون که به نبات کوچولو سر زدین.
نبات کوچولو هم شما رو لینک کرد
راستی با درج این کد :



در بخش تنظیمات اضافه می تونید از نبات کوچولو حمایست کنید
باز هم ممنون

پاسخ:سلااااام خواهش میکنم ممنون
گل دختر
26 مهر 90 10:33
فرين به گل پسر با اين قصه گفتنش ...
اميدوارم هميشه به گشت و گذار و تولد و مهموني شاد باشد


پاسخ:مرســـــــــــــــــی عزیز دلم
مامان ویانا و ایلیا
26 مهر 90 12:03
آفرین به این پسر باهوش
خداحفظش کنه



پاسخ:ممنون عزیز دلم
مامان ایلیا و ویانا
26 مهر 90 12:04
سلام دوست من
آفرین به این پسر



پاسخ:سلااااااام عزیز دلم
ممنون گلم
ياسمن (ابوالفضل و اهورا)
26 مهر 90 12:15
واي عسيسم منم منم مامانتون غذا آوردم براتون
مي ميرم براي اين سيد كوچولو . بوسش كن هزارتا



پاسخ:ممنـــــــــــــون عزیزم حتماً میبوسمش
مامان محمدجان
26 مهر 90 12:48
افرین به مامان دلسوز و مهربونبوسسسسسس واسه پسمل شیرینمون



پاسخ:مرســــــــــــــــــــی عزیزم
مامان محمدباقر
26 مهر 90 16:10

این گلها تقدیم به سیـــــــد ابوالفضل و مامانـــــــش



پاسخ:مرســــــــــــــــــــی گلم
مامان پریاگلی
26 مهر 90 17:13
ای جان پسرمون کم کمک بدون هیچ ردی بزرگ شده و حالا می شه از حرفا و حرکاتش اینو درک کرد

قربون عصه گفتنت برم خاله
تازه شیرین تر از عصه گفتنت اون شعرای قشنگیه که توش آآآبالو ، قد و باااااااالات و . . .
می خونی قربونت برم
منم دوست دارم ابوالفضل جونم


پاسخ:آره واقعاً با نظرتون موافقم
خدا نکنه عزیزم
مرســــــــــــــی عزیزدلم

shima
26 مهر 90 22:34
واااااااااااااااااااای خاله قربونه قصه گفتنت برهفدات شم الههههههههههههههی



پاسخ:مرسی عزیزم خدا نکنه گلم
مادر کوثر
27 مهر 90 13:27
به ما هم سر بزن عزیزم


پاسخ:حتماً عزیز دلم
نگين
28 مهر 90 13:26
سلام دوست خوبم
ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين


پاسخ:سلاااااام به روی ماهت دوست عزیز
مرســـــــــــــــــــــــــــی
الهام مامان رامیلا
29 مهر 90 15:31
سلام به پسر قصه گو و مامان گلش
عزیزم مرسی که همیشه به یاد ما هستی بخدا نبودم رامیلا مریض بود زودتر می خواستم بیام پیشت


پاسخ:سلاااااااااام به روی ماهت عزیز دلم
خواهش میکنم عزیزم
آخی نازی مواظب گل دختر باش تورو خدا
شهرزاد > مامان نگار
29 مهر 90 20:16
به به چه پسری


پاسخ:ممنون عزیزم
مادر کوثر
30 مهر 90 15:23



پاسخ:ممنون عزیز دلم
مامان پارساجونی
30 مهر 90 21:39
ماشالا به گل پسر ناز نازی.بووووووووووووس


پاسخ:ممنون عزیز دلم
بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 14:34
سلام گلم آپم به خونه منم بیا__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..

پاسخ:سلااااام عزیزم حتماً گلم ممنون
سمیه : مامان مسیح مقدس
1 آبان 90 15:19
آفرین به این گل پسر نااااز...قصه گفتنشم مثل خودش قشنگه


پاسخ:ممنون عزیز دلم
خاله خاطره
2 آبان 90 23:19
سلام عزیزم
اومدم بگم وب وروجکامون آپه
خوشحال میشم بهمون سر بزنی
و با نظرات قشنگت ما رو خوشحال کنی


پاسخ:سلاااااام به روی ماهت عزیزم
حتماً گلم خواهش مبکنم ممنون
ياسمن (ابوالفضل و اهورا)
20 فروردین 91 11:03
سلام خانمي سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارك باد .
مامان ابوالفضل
4 اردیبهشت 91 21:14
کجایی خانومی؟؟؟!!!
maman mohamad ali
11 اردیبهشت 91 17:13
salsm nisty kocholoye ame
مامان پریاگلی
12 خرداد 91 7:39
پیشاپیش ولادت علی مرتضی روز مرد و روز پدر بر پدر و همسر محترم و بزرگ مرد کوچک مبارک
مامان گیلاس
12 تیر 91 16:57
سلام خاله چرا دیگه آپ نمی کنید؟
مامان جون
16 تیر 91 10:56
سلام مامانی کجایی پسسسسسسسسسسسسسسس؟
متین وروجک
17 تیر 91 9:52
قالب وبلاگتون خیلی قشنگه از این قصه ها بچه ها برای اسباب بازیهاشون خیلی تعریف می کنن اگه بتونین یکیشو فیل بگیرین ....چی میشه
مامان هوراد
25 تیر 91 14:03
سلام گلم شما خوبید؟ نیستی عزیزم امیدوارم شاد و سالم باشید
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:45
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
مامان هوراد
16 شهریور 91 8:00
سلام به مرد خوش تیپ و مامان گلش عزیزم کجایید ازتون بی خبریم نگران شدم یک خبر کوتاه یک خطی از خودتان بگذارید امیدوارم هرجا هستید سالم و شاد باشید ما دوستتان داریم
ali
5 مهر 91 17:06
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...
مامان پریاگلی
9 مهر 91 10:48
گنجشک به خدا گفت: لانه کوچکی داشتم.... آرامگاه خستگی ام ،سر پناه بی کسی ام. طوفان تو آن را از من گرفت کجای دنیای تو را گرفته بود.... خدا گفت:ماری در راه لانه ات بود تو خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند آنگاه تو از کمین مار پر گشودی و چه بسیار بلاها که از تو بواسطه محبتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخواستی.
مامان تربچه
10 مهر 91 12:11
سلاااااااااااااااااااااااااااااام من تصمیم گرفتم برگردددددددددددم!!! دلم براتون یک ذره شده بود تو چی؟؟؟!!! واااااااااااای آقا ابوالفضل چه بزرگ شدهههههههه
نازنین
11 مهر 91 17:57
روز جهانی کودک رو به این سید آقا و دوست داشتنی تبریک میگم. انشالله خدا حفظش کنه در صحت و سلامت....
مادر کوثر
23 مهر 91 10:50
سلام مامانی امروز تولد سه سالگی دخترم، کوثر جونه تشریف بیارید
مادر کوثر
30 مهر 91 10:02
برای شیرین زبونی و قصه گویی و تولد ها با پست جشن تولد بروزیم تشریف بیارید
سمانه
2 آبان 91 20:14
مامان ماني جون
13 آبان 91 15:47
سيد كوچولو عيدت مبارك
شایسته
26 آبان 91 17:20
سلام مامان عزیز من خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم... من برای پایان نامه ام یه پرسشنامه درباره خواب بچه ها دارم که مامانایی که کوچولوی 4تا6 ساله دارن باید تکمیلش کنن. فکر کردم توی محیط مجازی حتما کسایی هستن که بهم کمک کنن قول میدم که کمتر از 5 دقیقه زمان می گیره و خیلی هم ساده است. از محبتتون ممنونم و دعاتون می کنم. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEdlZVJTRXh5bjloajJSMm9aSTBNUmc6MQ
sallam
27 آبان 91 0:04
سلام چیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی
نازنین زهرا
2 آذر 91 5:20
سلام مامان سید ابوالفضل... خداحفظش کنه... شما رو لینک کردم .... منم مامان زهرا م... یه سری بیاین خونمون... یادتون نره چایی بخورین ها...
مادر کوثر
8 آذر 91 8:39
سلام اگه دوست داشتین به کوثر من رای بدین تا فردا وقت دارین http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php این آدرس رو باز کنید و در قسمت نظرات بنویسید کوثر جون کد 52 حتما اسم و آدرس وبلاگ خودتون هم باید ثبت شده باشه تا رای ثبت بشه ممنونم از لطفتون راستی شما میتونید به دو نفر رای بدید
مامان فرشته ها
8 بهمن 91 15:55
سلام مامان خانمی تو که روی ما روهم سفید کردی...کجایی پس؟ الووووو؟ خواستم سالروز قمری تولد سید ابوالفضل رو که مقارن با سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بود بیام و تبریک بگم که متاسفانه تو اون روز نشد... اما الان هم یکسال بزرگتر شدن گل پسرمون رو تبریک میگمو هم پیشاپیش عید بزرگ میلاد رسول اکرم صلواتالله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام رو امیدورام بهترین عیدی ها رو ازشون بگیرید
مامان پریا
9 بهمن 91 16:58
پس کجاییییییییییییییین؟
سیدمهدی
13 اسفند 91 22:34
سلام . اومدم احوالی ازتون بگیرم سید ابوالفضل عزیز رو ببوس
خاطره
21 اسفند 91 23:46
سلام خوبی کجایید پیداتون نیس خیلی نگران شدم هز چی منتظر موندم خبری ازتون نشد
مامان پریاگلی
26 اسفند 91 23:06
برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:31
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیییییییییییییییزم
سیدمهدی
2 فروردین 92 19:14
عیدت مبارک
شبنم
26 مرداد 92 12:14
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
عکس فرش
10 شهریور 92 15:26
با سلام.. تبدیل عکس به تابلو فرش و قالیچه در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت... تحویل درب منزل با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
مامان محمد علی
26 شهریور 92 11:56
نازنین نرگس
19 مهر 92 0:12
سلام دوست خوبم من دوباره برگشتم دلم واستون تنگ شده بود همیشه به تولد و شادی و جشن