سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

تویی همه ی زندگی ام

1390/6/31 0:32
3,311 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق مهربانیها

سید ابوالفضل شیبت الحمدی

با آمدنت به زندگی ام معنا دادی ، تو یک مروارید پنهان در سینه ات را به من دادی
تا قلبم با تو به وسعت یک دریای بی انتهای پر از عشق و محبت برسد
با آمدنت به من نفسی دوباره دادی تا در ساحل قلبم، آرامش زندگی ام را مدیون امواج مهربان تو باشم
با آمدنت غروب به آسمان غمگین دلم لبخند زد و خورشید امیدها و آرزوهایم طلوع کرد
با آمدنت ساز زندگی ام چه عاشقانه مینوازد شعر با تو بودن را….
شعری که اولش عطر نفسهای تو را میدهد و آخرش طعم نفسهایت را
حالا میفهمم عشق چقدر زیباست….
حالا میدانم که عاشقترینم و میدانم با تو چقدر زندگی زیباست…
با آمدنت چشمهایم را بستم و در قلبم با چشمهایت عهد بستم که همیشه مال توام
همانگونه که میخواهی مال تو میشوم ….
از آغاز جاده تا پایانش همراه تو باشم ، تا در نفسهای عاشقی ، هوای پاک تو باشم
تو همانی که میخواستم ، میخواهم من نیز همانی که تو میخواهی باشم
با آمدنت بی نیازم از همه چیز و همه کس ، تنها تو را ، تنها عشق تو را میخواهم و بس!
تو را میخواهم که با آمدنت دلم را سپردم به چشمانت تا با طلوع چشمان زیبایت سرزمین دلم از نور برق چشمانت روشن شود تا در این روشنی به سوی تو پرواز کنم و بگویم خوشحالم از آمدنت
با آمدنت اینگونه شد راز زندگی ام ، اینگونه شد که تو شدی همراز زندگی ام و با تو ای همراز زندگی اینگونه آخرش شدی همه زندگی ام….

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

مامان حسنی
31 شهریور 90 6:57
سلام چه عکسای خوشگلی چقدرحالا آقا شده ماشالله خدا حفظش کنه


پاسخ:سلاااااام به روی ماهت مرســــــــــــــی عزیز دلم
بابا محسن
31 شهریور 90 8:24
چه زیبا لذت بردم . دستتون درد نکنه . امیدواریم همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه


پاسخ:ممنون خواهش می کنم مرســــــــــــی شما هم همین طور
فاسان
31 شهریور 90 9:05
mamnoon be ma sar zadin\
khosh hal mishim be onvane nevisande dar kenare bacheha bashin


پاسخ:خواهش میکنم ممنون عزیزم
مامان غزل
31 شهریور 90 9:30
نازی


پاسخ:مرســـــــــــــــی عزیزم
مامان رها
31 شهریور 90 9:32
ای جونم خاله خیلی جیگر بودی! هستی


پاسخ:مرســـــــــــــی خاله جون
شهرزاد ، مامان نگار
31 شهریور 90 9:45



پاسخ:مرســـــــــــــی عزیزم
مامان ابوالفضل
31 شهریور 90 15:46
الهی
چه ناناز پسری ماشاالله قند عسلی ماشاالله


پاسخ:مرســـــــــــــــــی عزیزم
اعظم
31 شهریور 90 20:26
سلام. امیدوارم که همیشه سایه تون بالا سرش باشه و با بودنش در کنارتون باعث سرافرازیتون باشه.


پاسخ: سلام عزیزم مرســـــــــــــــی انشالله
مامان شیدا
31 شهریور 90 22:24
چه مطلب دلنشینیممنون.بوسسسس


پاسخ:مرسی خوشحالم که خوشت اومده مرســـــی
مامان ثمين
1 مهر 90 0:20
سلام.مرسي كه هميشه ما رو مورد لطف خودتون قرار ميديد.الهي كه هميشه شاد شاد باشيد.


پاسخ:سلااااام عزیز دلم خواهش میکنم ممنون
مامان عليرضا
1 مهر 90 2:49
سلام به نظرم حدس تون درسته باشه


پاسخ:سلااااام به روی ماهت عزیزم
تقریباً
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 4:25
خیلی قشنگ نوشتی خانومی....
دستتون درد نکنه...
به به عکسای قشنگ و نازی هم از سید ابوالفضل جون گذاشتی...
............
ما هم اپیم خاله...بیا


پاسخ:ممنون عزیزم
خواهش میکنم
مرســـــــــــــــــــی حتماً گلم
(◕‿◕)✿ ایلےِ پِسَري ✿(◕‿◕)
1 مهر 90 8:43
♥ ..))(.. ♥
♫ .(ړײ) . ♫
♥ .«▓» . ♥
♫ ..╝╚.. ♫

[بوسه] مرسی خاله جون که از عکس ها خوشت اومده .

پاسخ:خواهش میکنم عزیزم واقعاً قشنگ بودن
سارا-سبا
1 مهر 90 11:18
سلاااام خوبيد؟نازدونه جون خوبه؟
اين گل پسر از اولم ناااز و خوشگل بوده ها
ما آپيم خوشحال ميشيم بياييد



_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__



پاسخ:سلاااااام عزیزای من مرسی خوبه خدارو شکر مرسی عزیزم حتماً بهتون سر میزنم
مامان مانی جون
1 مهر 90 12:24
حالا دیگه واسه خودش آقایی شده
الهام مامان رامیلا
1 مهر 90 12:38
سلام نازدونه خیلی کوچولو بودی ماشالله حالا دیگه مردی شده واسه خودش
انشالله همیشه خوش باشید


پاسخ:مرســــــــــــی عزیزم
نی نی توپولی
1 مهر 90 14:04
اهی الهی...چه توپولی بوده لپاشو نگاه .........ماچ


پاسخ:مرســـــــــــی عزیزم
مامان گیسو
1 مهر 90 15:18
جونممممممممم قربون 5 ماهگیت عسل خاله
بوسسسسسسس


پاسخ:مرسی عزیز دلم خدار نکنه ممنون
artin
1 مهر 90 18:35
سلام. ممنونم از لطفتون.
بنده شما رو لینک کردم.در صورت تمایل منو با نام تغذیه . سلامتی . خانه داری لینک کنید. ممنونم از محبتتون.


پاسخ:سلام عزیز دلم
مرسی خواهش میکنم منم شمارو لینک کردم
مامان پارساجونی
2 مهر 90 0:24



پاسخ:مرســـــــــی عزیزم
مامان فرشته ها
2 مهر 90 2:25
ای جااااااااااااااااناتفاقا منم داشتم عکسای نی نی گولوئونه ای رو که اون روزها ازت گرفته بودم میدیدم
مامان فرشته ها
2 مهر 90 2:27
ای جااااااااااااااااااااان منم داشتم عکسهای نی نی گولوئونه ای رو که اونروزها ازت گرفته بودم میدیدم
خاله خاطره
2 مهر 90 14:54
سلام عزیزم خوبی
من برگشتم
با دعاهای شما دوستان عزیز خیلی خوش گذشت



پاسخ: سلام عزیز دلم خوبم خدارو شکر
خیلی خوش آمدی گلم
مامان گل پسر(محمد علی)
2 مهر 90 18:23
سلام
واااااااااااااااااااااااااااای یادش بخیر چه گده کوچکولو بودی شیرین عسلی
دست مامان جونت درد نکنه که با این عکس ما رو یاد 3 سال پیش انداخت


پاسخ:سلاااام خانمی واقعاً یادش به خیر چقدر زود گذشت
خواهش میکنم
...
3 مهر 90 9:45
سلام عزیزم
میشه بدونم کدهای بارشیو توی کدوم قسمت تنظیمات وبلاگت گذاشتی که توی همه صفحه نشون داده میشه؟؟؟؟؟
من وقتی ازین کدا میذارم فقط گوشه سمت راست وبلاگم توی قسمت بقیه امکانات نشون داده میشه منم نی نی وبلاگیم میگن نی نی وبلاگ اینجوریه...
حالا دیدم شما هم نی نی وبلاگی هستید ولی روی تمام صفحه نمایش داده میشه
میشه بدونم کدو از کدوم سایت گرفتید؟؟؟
و همینطور کجا گذاشتید کدو؟؟؟؟
منتظر ادرس سایت مربوط به کد بارشی هستم.
ممنون

پاسخ:سلااااام عزیز دلم
من کد بارش رو توی ویرایش قالب گذاشتم اونهم پایین ترین قسمت قالب, حتماً شما توی تنظیمات وبلاگ میذاری که توی گوشه نشون میده اتفاقاً همه چی امکان پذیره فرقی نمیکنه که کجا وبلاگ داری
کد رو بارش رو یادم نمیاد از کدوم سایت گرفتم ولی سایت بهار بیست,سایت پیچک همچین کد هایی رو دارند
عزیزم هیچ نشونه ای از خودت نذاشتی خیلی دوست داشتم آدرستو میذاشتی تا بهت سر بزنم اگه گذرت بازم به وبلاگم خوورد حتماً آدرستو بذار تا بیشتر با هم دوست بشیم
الهام مامان رامیلا
3 مهر 90 14:43
دوست های واقعی مثل صبح میمونن نمیشه تموم روز داشتشون ولی مطمئنی

که فردا،هفته ی بعد،ماه بعد،سال بعد..... تا ابد هستند


پاسخ:مرســــــی عزیزم نوشته ی قشنگی بود
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 18:56
ماشالا چه اقایی واسه خودش بیخود نیست دل مامانس رو برده و شدهذ همه زندگی مامانش


پاسخ:مرســــــــی عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 18:56
ماشالا چه اقایی واسه خودش بیخود نیست دل مامانس رو برده و شده همه زندگی مامانش


پاسخ:مرســــــــی عزیزم
مریم
4 مهر 90 14:17
سلام خانومی چه حس قشنگی
امیدوارم در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین


پاسخ:پاسخ:سلام عزیز دلم ممنــــــــــــــون
متین وروجک
5 مهر 90 10:40
پسرم ،آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،اگر هنگام غذا خوردن
لباسهایم را کثیف کردم و یا نتونستم لباسهایم را بپوشم اگر صحبتهایم
تکراری و خسته کننده است صبور باش و درکم کن یادت بیاور وقتی
کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم برای
سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی رو برایت
تعریف کنم...وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم با تمسخر به
من ننگر وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند ،
فرصت بده و عصبانی نشو وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت رو
به من بده ....همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من بر
میداشتی...زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم
بمیرم ،عصبانی نشو.....روزی خود میفهمی از اینکه در کنارت و مزاحم
تو هستم ،خسته و عصبانی نشو یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبائی تو این راه رو به پایان برسانم .
فرزند دلبندم،دووووست دارم.


پاسخ: خیلی زیبا نوشتی عزیزم مرســـــــی
مامان نازدونه ها
5 مهر 90 12:27
این بوسه ها رو بذار رو لپ معنا دهنده ی زندگیت خیلی قشنگ نوشتی


پاسخ:مرســــــــــــــــــی عزیزم
مامان حسین
5 مهر 90 15:49
الهی برات زنده باشه عزیزم...خیلی زیبا نوشتی.


پاسخ:مرســــــــــــی عزیز دلم
مامان ثمین و سلوا
5 مهر 90 19:31
سلام خوبید امیدوارم همیشه ایام سالم و شاد و موفق باشید


پاسخ:سلام عزیزم خوبیم خدارو شکر
مرســــــــــی گلم
مامان ماهان
6 مهر 90 8:59
خیییییییییییییییییییلی زیبا بود
خیلی به دلم نشست و لذت بردم
الهی همیشه شاد باشین


پاسخ:ممنون عزیزم خوشحالم که خوشت اومده
مرســـــــــــــی
غزاله
6 مهر 90 9:54
عزيزم ممنونم كه بهمون سر ميزني و خبر ميگيري من يك كم دير به دير ميام.اما هر وقت ميام سعي ميكنم پستايي رو كه گذاشتين و نبودم بخونم.عزيزم خدا رو شكر كه خدا بهت همچين موهبتي عنايت كرده.خدا رو شكر بابته اين عشق آسمونيت.خدا برات حفظش كنه.روي ماهشو ببوس


پاسخ:سلاااااام عزیز دلم خواهش میکنم مرســـــــــــــی گلم
مامان تربچه
6 مهر 90 16:14



پاسخ:ممنون عزیزم
مامانی شیما وحدیث
6 مهر 90 23:25
مامانی سیدجون خیلی نوشته ی قشنگی بود .من وکلی توحس برده بود .
من آپم زودی بیا


پاسخ:مرسی عزیزم خوشحالم که خوشت اومده عزیزم
مامان محمدرضا(هدي)
10 مهر 90 18:59
سلام به ابوالفضل جون و مامان عزيز .ابوالفضل جون رو مي بوسم اگه دوست داشتين با هم تبادل لينك كنيم :-)


پاسخ:سلاااااااااااام عزیز دلم مرســــــــــی من شمارو لینک کردم گلم
تینا بیدی
11 مهر 90 10:25
خیلی قشنگ حستون رو بیان کردین.
ببوسید گل پسریتونو


پاسخ:ممنون عزیزم حتماً
ياسمن (ابوالفضل و اهورا)
11 مهر 90 13:12
چه ني ني نازي . بوسش كن هزارتا


پاسخ:مرسی حتماً عزیزم
مادر کوثر
12 مهر 90 15:28
سلام عزیزم
خوبی؟
وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم
اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم
به ما هم سر بزن
خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.



پاسخ:سلام عزیز دلم
ممنون
مرسی عزیز دلم نظر لطفته
حتماً عزیزم
خاله خاطره
12 مهر 90 17:17
آپم خوشحال میشم بهمون سر بزنی


پاسخ:حتماً بهت سر میزنم عزیزم
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 20:09
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*





پاسخ:مرســـــــــــی عزیز دلم
سارا
14 مهر 90 21:13
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم


پاسخ:سلام عزیز دلم ممنون خوبیم خدارو شکر حتماً بهت سر می زنم
خواهش میکنم مرسی
مامان پریا
15 مهر 90 11:44
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.o? ? .******
……O ? *
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°

مادر یعنی=عشق
مادر یعنی=زندگی
مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی
مادر یعنی=نوازش
مادر یعنی=شمع
مادر یعنی=سکوت
مادر یعنی=پروانه
مادر یعنی=...



پاسخ:مرســــــــی عزیزم
مامان ماهان
15 مهر 90 16:54
السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت
ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان،
حضرت رضا-ع مبارک
عکسا عالی شده بوس


پاسخ:ممنون عزیزم همچنین
بازم ممنون نظر لطفته
مامان کوثر
15 مهر 90 17:56
کودکان در کنار ما بزرگ می‌شوند، می‌خندند، می‌گریند، بازی می‌کنند و یاد می‌گیرند.ن‌ها حق دارند که در مورد زندگی خودشان حساس باشند، نظر بدهند و بخواهند که نظر آن‌ها جدی گرفته شود. لحظه‌ای تامل کنیم و ... به کودکان گوش دهیم!
عزیزم روزت مبارک


پاسخ:ممنون عزیزدلم خیلی زیبا نوشتی
نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 1:50
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

مردم صدای آمدنت را شنیده اند

زیباتر از همیشه شده آستان تو

آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد



پاسخ:ممنون عزیزم همچنین
مامان پریا
16 مهر 90 14:50
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم

ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد


پاسخ:ممنون عزیزم همچنین
محمد گیان
16 مهر 90 15:30
سلام سید ابوالفضل جون روز کودک رو بهت تبریک میگم


پاسخ:سلام عزیزم ممنون
مریم
16 مهر 90 15:57
سلام عزیزم
روزت مبارک خوشگل خاله
بوسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلامم عزیز دلم
مرســــــــــــــــــــی گلم
نی نی توپولی
16 مهر 90 22:37
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

روز جهانی کودک و میلاد باسعادت امام رضا (ع)مبارک...


پاسخ:مرســــــی عزیزم خیلی زیبا نوشتی
همچنین گلم
سارا
16 مهر 90 22:46
ابوالفضل مهربونم
کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت

اما حالا من

روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم

پاسخ:مرســـــــــــی عزیزم خیلی زیبا نوشتی
نگين
17 مهر 90 10:09
سلام
فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم

پاسخ:سلام مرســــــــــی همچنین
مامان پریا
17 مهر 90 17:51

کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییین؟


پاسخ:هستیم در خدمتت عزیزم
artin
17 مهر 90 23:42
salam. haletoon . khoobe?



پاسخ:سلام عزیزم ممنون خدارو شکر
مامان شیدا
18 مهر 90 0:00
سلام خانومی خوبین کجایی شما؟؟؟


پاسخ:سلام عزیزم مرســــــی زیر سایتونیم
معصومه مامان سهند
19 مهر 90 22:52
مثل الانت خواستنی هستی خاله جون می بوسمت

پاسخ:مرســــــــــی عزیز دلم
مامان نرگس
21 مهر 90 15:55
سلام خالهچه ناز بوده این آقا پسر
ممنون به ما سر میزنی


پاسخ:سلام عزیزم ممنون خواهش میکنم
سارا-سبا
23 مهر 90 17:02
سلاااام خوبيد؟نازدونه جون خوبه؟اين گل پسر از اولم ناااز و خوشگل بوده ها
ما آپيم خوشحال ميشيم بياييد


پاسخ:سلاااااام عزیزای من مرسی خوبه خدارو شکر مرسی عزیزم حتماً بهتون سر میزنم
شهرزاد مامان حسین
24 مهر 90 19:20
سلام مرثی مامانی. من شمارو لینک کردم


پاسخ:سلااااام عزیز دلم ممنون
مامان پریاگلی
1 خرداد 91 11:04
ک روح نجیب و نازنین آمده است زیبا و قشنگ و دلنشین آمده است جارو بکشید و کوچه را گل بزنید مهمانی بهشتی بر زمین آمده است روز زن و روز ماد ر( البته با تأخیر خیلی زیاد ) مبارک [Web] - [E-Mail]
سیدمهدی
15 خرداد 91 19:24
روز مرد به همسر عزیزتون مبارک
نی نی شکلک 2
3 تیر 91 17:34
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــیه
artin
5 تیر 91 12:11
salam . mashala be in khooshkel. az tarafe man beboosinesh . mersi