سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

افتتاحیه جشنواره ی اقوام ایرانی

1390/2/22 18:42
2,398 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیشب مراسم افتتاحیه جشنواره ی اقوام ایرانی در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند خرمشهر بود وما هم در این مراسم شرکت کردیم.

جشن خیلی باشکوهی برگزار شده بود تعدادی از هنرمندان صدا و سیما حضور داشتند، مراسم نورافشانی داشت بادکنک های زیادی به هوا فرستادند. نازدونه ی قشنگم خیلی کیف کردی چند تا عکس هم گرفتیم ولی چون خوابت می اومد زیاد جالب نشد.

مجری برنامه آقای شهریاری ،خواننده آقای صنعتگر،نمایش طنز وتقلید صدا آقای کریمی.

مراسم نورافشانی

                   نازدونه  

سید ابوالفضل با یکی از خانم های بختیاری

    سید ابوالفضل با خانم بختیاری 

                         نازدونه یکی یه دونه

غرفه ی صنایع دستی و گردشگری

 

             نازدونه یکی یه دونه

سید ابوالفضل و مجری برنامه آقای شهریاری   

                           نازدونه یکی یه دونه  

جشن پرواز بادکنک ها

 

                                 نازدونه یکی یه دونه 

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان مانی جون
22 اردیبهشت 90 16:35
سلام
ممنون به ما سر میزنی.

خواهش می کنم عزیزم
مامان شیدا
22 اردیبهشت 90 23:05
سلام دوست جونم خوبی؟ ابوالفضل کوچولو چطوره؟ عکسای قشنگی بود .خوشحالم که به عزیز خاله خوش گذشته... . بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 23:42
وای چقدر عکساش نازه موش نخورتت پسمل ناز آفرین به این مامان هنرمند
conjed
23 اردیبهشت 90 12:19
خاطره زیر بارون خیلی قشنگ بود. من اهوازی هستم و از پیدا کردن خوزستانیها خیلی خوشحال میشم. انشاالله همیشه سالم و شاد باشید
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
23 اردیبهشت 90 23:29
سلام همیشه به گشت از دیروز تا حال هی دارم میام وبلاگتون باز نمیشه الان هم عکسا دارن آرووووووووووووم باز میشن ما که امشب رفتیم نمایشگاه ای خوب بود
مامان محمدجواد
23 اردیبهشت 90 23:43
سلام عكس هاي بامزه اي از آقا ابوالفضل گرفتيد. از نظر دهييتون هم ممنونم پسر گلتون رو برام ببوسيد
متين وروجك
24 اردیبهشت 90 10:21
خوش به حال وروجكتون اونجا هوا خيلي گرمه درسته؟ ما عيد اونجا بوديم هميشه به خوشي
نرجس
25 اردیبهشت 90 11:32
سلام وبلاگ قشنگی دارین.به من هم سر بزنین اگه بت تبادل لینک موافقین من رو با اسمه شازده کوچولوهای خاله لینک کنین و بگین با چه اسمی لینکتون کنم
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
25 اردیبهشت 90 18:01
سلام ماشاءالله سید ابوالفضل معروف شدیا جیییییییییییگر عمه به ما که بوس نمیدی از اینجا بوست میکنم اینجوری
مامان ماهان
25 اردیبهشت 90 23:14
سلام دوست جونم خوبیییییییییی دلم برای شما و گل پسر تنگ شده بود بوسسسسسسسسسسسس
مامان زهرا نازنازی
26 اردیبهشت 90 1:26
سلام ممنون از حضوره سبزتون شما با کمال افتخار لینک شدید
محیا
26 اردیبهشت 90 22:45
سلام من نتونستم هیچ کدوم از عکسای ابوالفضل کوچولو رو ببینم....باز نشد.... حالا دوباره میام شاید این دفعه باز بشه.....
محیا
27 اردیبهشت 90 10:08
سلام اهنگ که روی وبلاگ گذاشتم بالاخره خوند........
گل دختر
27 اردیبهشت 90 17:00
ممنون به ما سر زدید پسر خیلی نازی دارید به کمال میل لینکتون میکنم.
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 11:53
سلام گلم منم لینکت کردم
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 14:01
ما وقت ، بی وقت ، دم وقت ، اول وقت ، وسط وقت ، آخر وقت ، خلاصه همه وقت به یادتیم .



عزیزم ممنون که همیشه به یاد مایی.

مامان فرشته ها
28 اردیبهشت 90 17:36
سلااااااااااااااااااااااام با یه روز تأخیر سالگرد عقدتون مبارک الهی که در سایه لطف و رحمت الهی تا همیشه کنار هم به خوبی و خوشی و با عشششششششششششششق زندگی کنید و تنور عشق و محببتون هر روز داغتر از روز قبل بشه و حسود و بخیل توش بسوزن راستش دیروز اصلا نشد براتون کامنت بزارم،اما به یادتون بودم و سالگرد عقدتون رو هم فراموش نکرده بودم از طرف من به خان داداش هم یه تبریک ویژه با مخلفات بگو
مامان فرشته ها
28 اردیبهشت 90 17:40
خوب سید ابوالفضل کوچولو که الهی عمه قربونت بره دل منو بردی با این عکسهات به خصوص اون عکس خوشگلی که به مامانی اینا داده بودی و واسه ما هم نفرستاده بودی هزار ماشاالله خیلی طلا شده بودی تو اون عکسبه مامان گلت بگو حتما تو وبلاگ بزارتش تا همه ببینن چه برادر زاده خوشتیپ و ژورنالی ای دارم من
نازنین نرگس نفس مامان
30 اردیبهشت 90 17:34
چه عکس های نازی
سارا
30 اردیبهشت 90 18:37
مامان قندعسل
1 خرداد 90 19:12
سلام عزیزم خوزستانی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بله عزیزم خرمشهر زندگی می کنیم.
نی نی توپولی
13 تیر 90 2:54
به به چه پسمل ملوسی


پاسخ:ممنون عزیزم
مریم
1 مهر 90 0:06



پاسخ:مرســــــــی عزیزم