سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

سید ابوالفضل در آرایشگاه

1390/5/1 12:12
2,560 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق زیباییها

                                                                  

                     

سلام عزیزم

پسر گلم به خاطر گرمای طاقت فرسای تابستون روز چهارشنبه 90/4/١٥همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) بود که به آرایشگاه سالار رفتیم و موهای قشنگت رو کوتاه کردیم.

                   

سید ابوالفضل شیبت الحمدی

                                  

 خوشگل مامانی با اینکه خیلی قشنگ شدی ولی دلم واسه ی موهای بلندت خیلی تنگ شده ؛      

                                  

سید ابوالفضل شیبت الحمدی

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (80)

الهام (مامان صدگل)
1 مرداد 90 8:38
مبارك باشه ممنون از اينكه به پسرم من راي دادين


پاسخ:ممنون عزیزم
خواهش میکنم
مامان نازدونه ها
1 مرداد 90 9:10
ای جون دلم ماشالا خیلی با موی کوتاه خیلی ناز شده میبوسمش


پاسخ:مرســـــــــــی عزیزم
mAhyA
1 مرداد 90 11:03
سلام.....
مبارکه چقدر عوض شدی با موهای کوتاه...
خیلی نازتر شده بیشتر بهش میاد...

پاسخ:سلام عزیزم
مرســـــــــــــــــی
مامان فرشته ها
1 مرداد 90 13:23
سلام جینگیل فینگیلی عمه
تو چه موهات بلند باشه چه کوتاه خوگجل و بانمکی عزیزم
مامان مهربونت رو از طرف من ببوس


پاسخ:سلام عمه جون
ممنــــــــــــــــــون
sina
1 مرداد 90 17:48
سلام سلام

به به چقدر ناز شده عسیس من

اقا ابوالفضل فشن

دوست دارم


پاسخ:سلام آقاسینا
مرســـــــــــــی
سيدمهدي
2 مرداد 90 5:02
__$$ _$$$$
_________€€€€€€€€$
______€€€€€€€€€€€€€€__
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$
_°_____°______°
_____________€سلاممممم
_____________€باااااااااااااااااااا
_____________€چترررررررررررررررر
_____________€.زيرررررررررررررررررر
_____________€..باران به اتنظارتممم
____________€€بدو بيا آپمممممممممممم


پاسخ:مرسی حتماً بهت سر میزنم
مریم
2 مرداد 90 11:56
سلام عزیزم
کوتاهی موهات مبارک باشه
خوشگل خاله
ولی خوش به حالت که کوتاه کردی موهاتو
عزیز دلمممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلام گلم
ممنون خاله جون
واقعـــــــــــاً
مرســــــی
مامان گل پسر (محمد علی)
2 مرداد 90 20:45
سلام
مبارک باشه کوتاهیدن موهای ابوالفضل خوبه که آروم نشسته هر چند دیگه برای خودش مردی شده ماشاءالله


پاسخ:سلام عزیزم
مرســــــــــــــــی
مامان قندعسل
3 مرداد 90 17:13
مبارکهههههههههه ماشالله واسه خودش مردی شدهاقا شده


پاسخ:ممنون عزیز دلم
مامان حسین
3 مرداد 90 17:22
سلام عزیزم
مبارک باشه خاله.خیلی خوشگلتر شدی.


پاسخ:سلام گلم ممنون عزیزززززززم
مامان رامیلا
3 مرداد 90 22:20
سلاااااام وای واییییییییییییییییییییی ماشالله خیلی ناز شدی خاله جیگرتو قربون عسلم یه اسفند دود کن واسه بچمون تو رو خدااااا


پاسخ:سلام عزیزم ممنون
خدا نکنه گلم حتماً عزیز دلم
مامان ماهان
3 مرداد 90 23:27
ای جان چقدر ناز شدی عزیزم
مبارکت باشه


پاسخ:ممنون عزیز دلم
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:39
ماه بودی ماهتر شدی سید ابوالفضل جون


پاسخ:ممنون خاله جون
mAhyA
4 مرداد 90 11:55
سلام تشریف بیارید وبلاگ من و علی کوچولو عکسای مسافرتمونو ببینید


پاسخ:سلام عزیزم
حتماً عزیزم بهت سر میزنم
مامان ابوالفضل
4 مرداد 90 23:40
سلام، مامانی و سید ابوالفضل جون
ماشاالله مردی شده واسه خودش
خیلی قشنگتر شده
مبارکه
بهش میاد


پاسخ:سلام عزیزم
مرسی عزیزم
ممنون
مامان تربچه
5 مرداد 90 9:22
چه نگاه نافذیییییی


پاسخ:واقعـــــــــــاً
محمد گیان
5 مرداد 90 14:27
سلام سید خوبی ماشالله چه خوشکل شدی
راستی صدات هم خیلی قشنگه آفرین توپولو


پاسخ:سلام خاله جون ممنون خوبم
مرســــــــــــــــــی
معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 15:08
وای خدا این پسرناز هم با موهای بلند خوشگله هم با موهای کوتاه. الهی قربونت بشه خاله .که اینقدر مرد شدی عزیزکم


پاسخ:ممنون عزیز دلم شما لطف دارید
خدا نکنه خاله جون مرســـــــــی
بهار(مامانی شهراد)
5 مرداد 90 18:20
salam aziam che pesare khobi hasti to man dos daram pesaraye nazi me3 to ba ninie man dos beshan pas age khasti pishe ma bia


پاسخ:سلام عزیز دلم ممنون
منم با افتخار دوست دارم با شما دوست بشم
حتماً پیشتون میام
مامان پارسا جون
5 مرداد 90 19:06
مبارک باشه ابوالفضل جون چقدر ماهتر شدی


پاسخ:ممنـــــــــــــون عزیزم
خاله خاطره
5 مرداد 90 20:02
آپم خوشحال میشم بهمون سر بزنی
آخی عزیزم مبارک باشه خیلی خوشگل و ناز شدی
خیلی بهش اومده


پاسخ:حتماً سر میزنم عزیزم
ممنون گلم
مامان پریسا
5 مرداد 90 22:55
سلام ممنون از حضورتون. من هم شما را لینک کردم.وب شما خیلی قشنگه.


پاسخ:سلام عزیزم خواهش میکنم ممنــــــــــــون
مامان جون
5 مرداد 90 23:27
سلام مامانی ،ابوالفضل جون خیلی ناز شده
واسش اسفند دود کن


پاسخ:سلام عزیزم ممنون
حتماً گلم
بابا محسن
6 مرداد 90 9:59
چه گل پسری . ماشالله . هر دو صورت خوشتیپه


پاسخ:مرســـــــــــــی از لطفت
مامان غزل
6 مرداد 90 10:05
به به این پسمل خوشمل همون ابوالفظله که اینجوری فشن شده.قربونت برم بووووسسس


پاسخ:بله خاله جون خودمم
خدا نکنه عزیزم
باباي قندعسل
6 مرداد 90 10:35
قندعسل ما هم موهاش حسابی بلند شده لحظه شماری میکنیم اون روز برسه که بدون بهونه به یه آرایشگاه ببریمش و مثل گل پسری شما خوش تیپ بشه و دل ربا.


پاسخ:واااااای عزیزم انشالله که وقتش برسه و موهاشو کوتاه کنید مرســــــــــی عزیزم
زیبا
6 مرداد 90 11:16
سلام
با دو موضوع شخصیت های کارتونی و قلب های متحرک به روزم و منتظر تو


پاسخ:سلام گلم ممنون که خبرم کردی
مامان بابای روژا
6 مرداد 90 11:24
ماشا الله چقدم بهش میاد !!!


پاسخ:مرسی عزیزم
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:01
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.


پاسخ:سلااااااام عزیز دلم ممنون که خبرم کردی حتماً بهت سر میزنم مرسی گلم ما هم شما رو دوست داریم
مامان ثمین و سلوا
6 مرداد 90 13:47
مبارکه چقدر این مدل مو بهش میاد خدا حفظش کنه


پاسخ:ممنـــــــــــــــون عزیزم
مامان ماهان
6 مرداد 90 14:33
واااااااااااااااای چقدر خوشگل شدی
ناناز شدی
جیگررررررررر شدی
ماشاالله ..........
چشم نخوری ایشاالله


پاسخ:خیلی خیلی ممنون عزیزم
نی نی سجاد
6 مرداد 90 17:44
وای که چقدر ناز شده


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان کوثر
6 مرداد 90 19:17
سلام ما شالله ماه شدی کوژولو البته آقا شدی واسه خودت بازم مثل همیشه خوکشلی
منم داداشم اسمش ابوالفضل هست اونم مثل گل پسرتون موهای بلندی داشت تو کوچیکی و خیلی ناز بود
بر عکس دخمل ما که کچل شده
بازم ممنون که به ما سر زدی


پاسخ:سلام عزیزم ممنون شما لطف دارید
الهی انگار همه ی ابوالفضلا شبیه همن
خواهش میکنم گلم
مامان حسنی
6 مرداد 90 19:53
سلام
به به چه خوشگل شده مبارك باشه تازه اون چشماي قشنگش هم كه هميشه زيرموهاش قايم ميشدن حالا كامل پيداست
راستي مامان جون نظرات پست آرايشگاه بازنميشه منم اينجا پيغام گذاشتم


پاسخ:سلام عزیزم
ممنـــــــــــــــون گلم
مشکل برطرف شد عزیز دلم
نی نی توپولی
6 مرداد 90 19:57
وای خاله خوشگل بودی خوشگلتر شدی
ان شالله سلمونی دامادیت


پاسخ:ممنون خاله جون
مرســــــــــی انشالله
محمد گیان
6 مرداد 90 19:58
سلام ماشالله مبارکه خوشگل بودی خوشگلتر هم شدی
خاله قسمت نظرات بالا باز نشد مجبور شدم اینجا نظر بدم


پاسخ:سلام عزیزم ممنـــــــــــون
مشکل برطرف شد
مدرسه ی مامان ها
6 مرداد 90 21:29
سلام مامان مهربون
مبارک باشه
قیافه ی سید ابوالفضل عزیز خیلی مردونه شده
آدم حس می کنه که بزرگ تر شده
خدا حفظش کنه



پاسخ:سلام عزیز دلم
ممنون
واقعاً ممنون گلم
مامان هانیه سادات
6 مرداد 90 22:53
چقدر ناز شده ابوالفضل جونم. موی کوتاه بیشتر بهش می یاد.خیییییییییلی جذاب میشه.


پاسخ:واقعاً مرســــــــــــــی عزیزم شما لطف داری
سمیه: مامان مسیح
7 مرداد 90 4:14
واااااای...نازی...موهای نازش و چرا کوتاه کردین
اما خوب ایرادی نداره...زودی بزرگ میشه...
اینجوری هم نازه...
اصلا این سید ما...کچلشم کنین...ماهه..خوشگله


پاسخ:آخه به خاطر گرمای طاقت فرسا مجبور بودیم
بله خوب....ممنون شما لطف داری
سيدمهدي
7 مرداد 90 6:07
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا

خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي


پاسخ:سلاااااام آقا سید
حتماً میام ممنون که خبرم کردی
مامان پریسا
7 مرداد 90 11:54
سلام ماما ن عزیز. خوبید. اگر یادتون باشه یک سوال در مورد عکس ازتون پرسیدم. اگر وقت داشتید لطفا" راهنماییم کنید. ممنون.


پاسخ:سلام عزیز دلم ممنون
چشم حتماً راهنماییت میکنم
خواهش میکنم
یک دوست
7 مرداد 90 15:42
اس ام اس بخونید جایزه بگیرید
یک فرصت استثنایی
کسب درآمد از سیستم

با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم.
لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834
با تشکر


پاسخ:مرســــــــــــــــی
آرتین خان
7 مرداد 90 16:17
چه جیگری شده ابوالفضل خاله
ببوسش مامان از طرف من


پاسخ:ممنون عزیزم
حتماً مامان مهربون
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 16:33
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید


پاسخ:سلام عزیز خاله حتماً پست جدیدت رو میخونم ممنون که خبرم کردی
الی
7 مرداد 90 19:01
سلااااام من اومدم دوباره با دلی پر از عشق وامید
مرسی مامانی که بهم سر زدی ودل نگرونم شدی
وای چقدر خوشکل شده ابوالفضل جونم
مبارک باشه خاله هر دو مدلش بهت میاد


پاسخ:سلام عزیز دلم خوشحالم که دوباره برگشتین واقعاً نگرانتون شدم خواهش میکنم
مرســـــــــــــــی خاله جون شما لطف داری
خاله خاطره
7 مرداد 90 19:21
برا بقیه باز شدن


پاسخ:دوباره سر زدم ولی بازم با ضربدر مواجه شدم
مامان شیدا
7 مرداد 90 21:49
سلام مامان مهربون موهای ابولفضل جونم خیلی قشنگ شده .مبارک باشه عزیز خاله.بوسسسس.پیش ما هم بیاین


پاسخ:سلام عزیز دلم
ممنون گلم
مرســــــــــــــی حتماً
مامان پریا
8 مرداد 90 0:50
مبارکت باشه خوشگل خاله
ماه بودی مهر شدی تابنده و درخشان
انشاءالله عروسیت


پاسخ:مرســـــــــــــی خاله جون
خیلی خیلی ممنون
بابای سید ابوالفضل
8 مرداد 90 9:01
در صفحه شطرنج زندگی ام تمام مهره های وجودم مات مهر توست و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم دوستت دارم



پاسخ:
اندازه تموم ستاره ها يکم کمتر از خدا از بالا تا کف درياها
شبح عشق تا روح مسيحا از پاکي يوسف تا کرخ زليخا
از جنون مجنون تا قلب ليلا از عشق درگا تا گيتار لورکا
خيلي دوست دارم به خدا
قشنگ ترين لحظات را کسي به تو ميده که بتونه غمگين ترين لحظات را از تو بگيره امیدوارم تونسته باشم ذره ای از غمگین ترین لحظه ها رو ازت بگیرم.

مامان پریسا
8 مرداد 90 9:07
سلام دوست عزیز. من سوالاتم را بهصورت خصوصی براتون فرستادم. دوبار. شما کامنت خصوصی را مطالعه میکنید؟؟


پاسخ:سلام عزیز دلم بله می خونم ولی نه همیشه.
مریم
8 مرداد 90 10:39



پاسخ:مرســـــــــــــــــــــــی
مامان رها
8 مرداد 90 11:35
مبارکه عزیزم ان شا الله سلمونی دامادییتو بری عسلم


پاسخ: خیلی ممنون عزیز دلم
مامان رها
8 مرداد 90 12:41
ای جونم چقدر عوض شدی ان شاالله سلمونی دامادی بری عزیزم


پاسخ: خیلی ممنون عزیز دلم
نگين
8 مرداد 90 12:52
سلام شما خيلي لطف داري كه به ما سر ميزني


پاسخ:سلاااااااام خواهش میکنم
محمد گیان
8 مرداد 90 14:50
سلام سید حالت چطوره سلام برسون


پاسخ:سلام خاله جون ممنون خوبم بزرگیتو میرسونم
مامان پریسا
8 مرداد 90 15:20
سلام گلم ببخش دوباره مزاحم شدم. ولی پیغامتون به دستم نرسید. در وب من گذاشتید یا وب خودتون؟؟؟


پاسخ:سلاااام عزیزم خواهش میکنم دوباره برات فرستادم
تو وب خودتون گذاشتم
گلاره جون
8 مرداد 90 15:52
khoshkelam salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mobarak bashe


پاسخ:سلام عزیززززززززززززززززم مرســــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان علی مرتضی
9 مرداد 90 10:52
سلام چه خوشمزه شدی خاله جون
بهتون تبریک میگم چند روزه وبتون جزه وبای پر بازدید شده راستی امروز روزه فرده زودی باید برم بای


پاسخ:سلام عزیز دلم
ممنون شما لطف دارین به خاطر محبتی که شما دوستای گلم که به من دارین
مرسی عزیزم
مدرسه ی مامان ها
9 مرداد 90 12:16
سلام مامان مهربون
بهتون تبریک میگیم، شما به عنوان فعال ترین مامان مدرسه شناخته شدید و اسم شما در تابلوی اعلانات مدرسه قرار گرفت.
ان شاءالله که باز ما رو از حضور گرمتون و نظرات سازنده اتان بهره مند سازید


پاسخ:سلام عزیز دلم واااااای چه جالب واقعاً ممنون خیلی خوشحال شدم
انشالله
مامان کوچولو
9 مرداد 90 14:05
ای جانم ابولفضل جونم خیلی نازه خدا حفظش کنه راستی من این نرم افزار و هر کاری کردم دانلود نشد چیکار کنم ؟


پاسخ:ممنون عزیزم
اینترنت پرسرعت برای دانلود راحتره
مامان پریسا
9 مرداد 90 17:14
سلام عزیزم شما خیلی لطف دارید اوفتادید تو زحمت. راستش هر دو پیغام را گرفتم ولی فرصت کار پیدا نکردم خودتون بهتر میدونید این کارا حوصله ی خوبی میخواد. پیغامها را نگه داشتم تا سر فرصت . باز هم ممنون.


پاسخ:سلام عزیز دلم خواهش میکنم این حرفا چیه
خوشحالم که پیغامم رسیده ولی راست گفتی حوصله داشتن حرف اولو میزنه
ياسمن (ابوالفضل و اهورا)
10 مرداد 90 8:06
واييييي ماشاالله چه ناز شده پسرمون . بوسش كن .


پاسخ:ممنون عزیزم حتماً
مامان تربچه
10 مرداد 90 9:47
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد
عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد
افطار به مى كرد برم پیر خرابات
گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد
با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان
در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد

التماس دعا




پاسخ:مرســــــــــــــــــــــی عزیز دلم
الهام مامان رامیلا
10 مرداد 90 11:28
ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت /
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز / باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت . . .




پاسخ:مرســـــــــــــــــــــی عزیزززززززززم
زیبا
10 مرداد 90 12:14
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•.
با زودیاک به روز شد
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


پاسخ:ممنون که خبرم کردی
مامان محمدجوادگل
10 مرداد 90 18:27
به به چه پسر ماهي
مبارك گل پسر


پاسخ:ممنون عزیز دلم
سمیه: مامان مسیح
11 مرداد 90 2:34
سلااام...خوبین ؟
ابولفضل جونم خوبه ؟
کجایین ؟ اپ نمی کنین ؟
می خوام روی ماه ابولفضل رو ببینم..


پاسخ:سلاااااام عزیز دلم
مرســـــــــــی خوبه عزیزم خدا رو شکر
حتماً سر فرصت آپ میکنم گلم
مامان رامیلا
11 مرداد 90 12:35
مامان سید ابوالفضل جان شما به پسر گل ما بگو ما رو تو این ماه دعا کنه آخه هر چی باشه پسر ما سیده و پیش خدا عزیزتره التماس دعا خیلی خیلی خیلی


پاسخ:مرسی عزیز دلم که این همه به ما محبت داری حتماً براتون دعا میکنیم عزیز دلم ما رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید
غزاله
11 مرداد 90 12:45
عزيزم مبارك باشه.چه موهايش قشنگ شدن.راستي عزيزم ازت ممنونم به خاطر تبريكات در مورد اعياد.من سرم خيلي شلوغ بود و نتونستم بيام جات.منم فرارسيدن ماه مبارك رمضانو بهت تبريك ميگم.سر سفره افطار محتاج دعا هستيم


پاسخ:ممنون عزیز دلم مرســــــــــــــی
خواهش میکنم خیلی خیلی ممنون همچنین
سيدمهدي
11 مرداد 90 18:09
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
با عرض تبريك ماه مبارك رمضان .آپممم تشريف بياري خوشحال ميشم

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥




پاسخ:ممنون حتماً بهتون سر میزنم
مامان ثمين
11 مرداد 90 19:18
"اللهم رب شهر رمضان "
سلام.حلول ماه مبارك رمضان رو بهتون تبريك ميگم.


پاسخ:سلام عزیزم دلم ممنون همچنین
مامان ماهان
11 مرداد 90 23:50
سلام عزیزم حالت خوبه
استشمام عطر خوشبوي رمضان از پنجره ملکوتي شعبان گواراي وجود پاکتان.



پاسخ:سلام عزیز دلم ممنون
مرســـــــــــــــــی
مامان حسین
12 مرداد 90 10:08
ماه رحمت و برکت بر شما مبارک...التماس دعا


پاسخ:ممنون عزیز دلم همچنین
نی نی توپولی
12 مرداد 90 12:56
تو این ماه عزیز التماس دعا داریم..


پاسخ:مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکن عزیزم
نی نی توپولی
12 مرداد 90 12:56
ابوالفضل جونو


پاسخ:ممنون خاله جون
مامان نرگس
12 مرداد 90 13:16
سلام.
چقدر عوض شده موهاشو کوتاه کرده...
به سلامتی آقایی شده برای خودش...
فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک-التماس دعا


پاسخ:سلام عزیز دلم
آره واقعاً
مرســـــــــــــــی
ممنون همچنین
سيدمهدي
12 مرداد 90 18:26
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات آپممممممم


پاسخ:مرســـــــــــــــــــــــی همچنین
ممنون که خبرم کردی
خانم معلم بندری
15 مرداد 90 15:37

فدای محبتتون بشم
انشالله که خدا کوچولو رو براتون نگهداره


پاسخ:مرسی خدا نکنه عزیز دلم
ممنون
نانی
16 مرداد 90 0:30
الهی چقدر ناز شده ماشااله


پاسخ:ممنون عزیز دلم
اعظم
16 مرداد 90 15:06
با موهای کوتاه هم ناز شدی عزیزم


پاسخ:مرســــــی گلم