سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

نی نی شگفت انگیز من

1390/4/26 2:43
3,460 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سید ابوالفضل شیبت الحمدی 

 

الهی قربونت برم پسر گلم که خیلی  عاشق توپ هستی و با توجه به اینکه از توپ و گل خوشت میاد منم این عکس که در حال نگه داشتن توپ روی گردنت بودی ازت گرفتم .

                                    

همیشه میگن حلال زاده به دائیش میره  عکس دایی قاسم رو پایین گذاشتم پسر دوست داشتنی من دلم میخواست از دائی هاشم هم عکس داشتم و اینجا برات میزاشتم ولی نشد.

البته بابایی هم داور فوتبال میباشد و جام رمضان نزدیک است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

تینا بیدی
26 تیر 90 2:09
صد آفرین به ابوالفضل جون.
از حالا داره نشونتون می ده استعدادش تو چه زمینه ایه.


پاسخ:ممنون عزیزم
واقعاً همین طوره
مامان غزل
26 تیر 90 9:01
سلام مامان ابو الفضل جون
عیدتون مبارک عزیزم.

هزار ماشاالله به این بزرگ مرد کوچک.


پاسخ:سلام عزیز دلم
ممنــــــــــــــون
مامان تربچه
26 تیر 90 9:10
وای چه جاااااالب


پاسخ:مرســـــــــــــــــی
مامان ثمين
26 تیر 90 10:01
سلام.عيد شما هم مبارك


پاسخ:سلام گلم ممنون
نازنین نرگس نفس مامان
26 تیر 90 11:16
شاید ان روز که سهراب نوشت (زندگی باید کرد )خبری از دل پر درد گل یاس نداشت؟باید این جور نوشت هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس تا نیاید گل نرگس زندگی دشوار است؟ عید شما مبارک


پاسخ:ممنــــــــــــون عزیزم
مامان حسین
26 تیر 90 11:20
سلام
عیدتون مبارک..


پاسخ:سلام گلم ممنون
نازنین نرگس نفس مامان
26 تیر 90 11:28
موفق باشی فوتبالیست بزرگ


پاسخ:ممنون عزیزم
الهام مامان رامیلا
26 تیر 90 11:35
سلام خاله جون عجب شگفت انگیزی این پسر ما مامان جون دستت درد نکنه خوب عکسی گرفتی بازم عیدتون مبارک بوسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلام عزیز دل خاله
اختیار داری عزیزم خواهش میکنم
ممنون
(◕‿◕) ღ ایلی پسری ღ (◕‿◕)
26 تیر 90 11:36
✿╬♥╬✿عیـ ـد نـ ـیـ ـمـ ـه شـ ـعبـ ـان مبارکـــ ـــ ✿╬♥╬✿


-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
----------------------------------------------
----------------------------------------------
----------------------------------------------
-------------

----------------------------------------------------


✿╬♥╬✿عیـ ـد نـ ـیـ ـمـ ـه شـ ـعبـ ـان مبارکـــ ـــ ✿╬♥╬✿




پاسخ:ممنون عزیزم
مامان محمدجوادگل
26 تیر 90 12:01
سلام مامان ابوالفضل
عيد شما هم مبارك


پاسخ:سلام عزیز دلم
ممنون
سارا
26 تیر 90 12:52
سلاام عزیزم خوبی؟
مهدی، نظری به ما عنایت کن

مارا به صراط خود هدایت کن

مهدی! اگر از منتظرانت بودیم

چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم

با این همه روسیاهی و سنگدلی

ای کاش که از همسفرانت بودیم

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک .




پاسخ:سلام گلم ممنون
مرســــــــــــــــی
مامان علی مرتضی
26 تیر 90 15:29
سلام دنیا جون ابولفضل خاله حتما جزه 10 نفر میشه چون بقیه زیاد جالب نبودن علی مرتضی هنوز کوچیکه به نظرت چه طور میتونم شرکتش بدم دوس داشتم شرکت کنه اما


پاسخ:سلام عزیز دلم مرسی شما لطف داری
با توجه به سن کمش می تونی یه اسباب بازی کوچیک بدی دستش بالا خره یه کار شگفت انگیزی میکنه تو هم لحظه شکاری کن
مامان ماهان
26 تیر 90 16:29
موفق باشی فوتبالیست کوچک


پاسخ:ممنون عزیزم
سيدمهدي
26 تیر 90 20:03
سلام. در پي جعل وبلاگ قبلي من . لازم هست كه از شما خواهر عزيزم بخوام كه سريع بياي هشدار من رو بخوني حتما بيا خواهشا


پاسخ:سلام آقا سید ممنون که خبرم کردی
نی نی توپولی
26 تیر 90 20:52
آفرین به این همه استعداد ...
موفق باشی ابوالفضل جون...


پاسخ:مرسی عزیزم
نی نی توپولی
26 تیر 90 20:52
ای دل شیدای ما گرم تمنای تو / کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو

نیمه شعبان بود روز امید بشر / شادی امروز ماست نهضت فردای تو . . .

.




پاسخ:مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
سيدمهدي
27 تیر 90 2:57
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥

سلام ستاره قشنگم . شما به وبلاگ آپ شده من دعوت شدي .. آپمممممممم

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥


پاسخ:مرســــــــــــــی
عمه نيما و خاله كسرا
27 تیر 90 8:35
سلام مامان سيد ابوالفضل جان

« ميلاد يوسف زهرا(عج) بر شما و خانواده محترم مبارك »
اي كاش كه همنشين گلها باشيم
از نسل بزرگ موج و دريا باشيم
اي كاش كه در ركاب آقا، يك تن
از سيصد و سيزده نفر، ما باشيم
التماس دعا


پاسخ:سلام عزیزم
مرسی گلم
مامان رها
27 تیر 90 9:16
سلام عزیزم قالب جدید مبارک
ابوالفضل جون امیدوارم فوتبالیست موفقی بشی خاله جون


پاسخ:خیلی خیلی ممنون
مامان رها
27 تیر 90 9:55
عزیزم امیدوارم فوتبالیست موفقی بشی
قالب جدید مبارک گلم


پاسخ:خیلی خیلی ممنون
زیبا
27 تیر 90 10:37
سلام
با سومین بخش از کارهای خودم (تبریک تولد) به روزم


پاسخ:سلام مرســـــــــــــــــــی


atena
27 تیر 90 10:48
من آدرس وبلاگ ارشیا رو تغییر دادم...
و نی نی وبلاگی شدیم...
به نظرم بهترین جا برای ثبت خاطرات کودکان...
خوشحال میشم اونجا هم بیاید پیشمون


پاسخ:حتماً عزیزم ممنون که خبرم کردی
(◕‿◕) ღ ایلی پسری ღ (◕‿◕)
27 تیر 90 11:21
✿╬♥╬✿عیـ ـد نـ ـیـ ـمـ ـه شـ ـعبـ ـان مبارکـــ ـــ ✿╬♥╬✿


-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
----------------------------------------------
----------------------------------------------
----------------------------------------------
-------------

----------------------------------------------------


✿╬♥╬✿عیـ ـد نـ ـیـ ـمـ ـه شـ ـعبـ ـان مبارکـــ ـــ ✿╬♥╬✿



پاسخ:مرسی عید شما هم مبارک
مامان نازدونه ها
27 تیر 90 12:01
الهی من بگردم این پسر ورزشکارتو با دیدن عکسش کلی قربون صدقش رفتم ورزشکار زاده ورزشکار هم باید بشه


پاسخ:ممنون عزیزم شما لطف داری
sina
27 تیر 90 12:19



پاسخ:مرســــــــــــــــی
sina
27 تیر 90 12:48
___________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________


افرین به پسر فوتبالیست جوحولو

بووووووووووووووووس
ایشالا تیم ملی


پاسخ:مرسی شما لطف داری
محمد گیان
27 تیر 90 16:02
سلام خاله سلام ابوالفضل جون چطوری خوبی عیدتون مبارک آفرین موفق باشی


پاسخ:سلام عزیز دلم مرســـــــــــــی خوبیم
خیلی ممنون
مامان شیدا
27 تیر 90 23:06
آفرین عزیز خاله بوسسسسسسسس


پاسخ:مرســــــــــی


الهام (مامان صدگل)
28 تیر 90 8:21
سلام ماشاء الله از اين قندعسل به وب پسرمن هم بزنيد توي مسابقه شركت كرده كد32بهش نظر بدين مرسي


پاسخ:سلام عزیزم مرسی
حتماً گلم
بابا محسن
28 تیر 90 8:31
خوش به حال بابائی . میتونه با خیال راحت با پسرش فوتبال نگاه کنه !
اما انصافا معلومه فوتبالیست قابلی میشه . عکس قشنگیه توپ پلاستیکی و توپ 40 تیکه !


پاسخ:واقعاً دوتایی میشینن و فوتبال نگاه میکنن و وقتی تیم دلخواهشون گل میزنه دوتاییشون با جیغوهورا میپرن تو بغل همدیگه خیلی جالبه مرســــــــــــــــــــی
دانيال
28 تیر 90 9:57
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
منم به ني ني شما راي مي دم
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


پاسخ:سلام عزیزم
باشه حتماً
مرسی
من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتی مارو لینک کن
مریم
28 تیر 90 11:11
سلام عزیزم
خوبین؟
پسر کوچولو مون خوبه
میخواستم بگم پسر کو ندارد نشان از پدر....
خوب معلومه دیگه بابایی فوتبالیست پسر گلشم همینه دیگه


پاسخ:سلام گلم ممنون
خدارو شکر خوبه
واقعاً کاملاً با نظرتون موافقم
عکاس کوچولو
28 تیر 90 13:22
سلام عزيزم خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟با چشم هاي هنري و زيبا به روزم نظر يادت نره راستي چرا منو در ليست لينک هاي روزانه لينک کردي لطفا مرا در بخش لينک دوستان لينک کن


پاسخ:سلام گلم ممنون
حتماً بهت سر میزنم
باشه چشم
معصومه مامان سهند
28 تیر 90 14:43
عکس قشنگی گذاشتید فکر میکنم ایندفعه گل پسر شما برنده مسابقه بشه. عید بر شما و خانواده محترمتان هم مبارک باشه


پاسخ:مرسی عزیزم شما لطف دارید
خیلی ممنون گلم
سارا
28 تیر 90 14:44
سلام خانومی:
خوبی؟دلم برات تنگ شده بود من برگشتم بالاخره


پاسخ:سلام عزیزم
مرسی خیلی خوشحالم که دوباره اومدی دل منم براتون تنگ شده بود عزیزم
مادر کوثر
28 تیر 90 16:06
وااااااااااای ماشالله چه عالییییییییییییی


پاسخ:مرسی عزیزم
سيدمهدي
28 تیر 90 20:35
سلام. مرسي كه هميشه مياي و شرمنده ميكني خواهري جان


پاسخ:سلام آقا سید خواهش میکنم
نی نی توپولی
28 تیر 90 21:03
قهرمان کوچولو موفق باشی


پاسخ:ممنون خاله جون
نی نی توپولی
28 تیر 90 21:05
قالب وبلاگ جدید مبارکه...


پاسخ:مرسی عزیزم
الهام مامان رامیلا
28 تیر 90 21:58
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ

عزیزم خیلی ممنون که همیشه به ما سر میزنی همیشه شاد و سلامت باشی بوسسسسسسسسسسس


پاسخ:خواهش میکنم گلم مرســــــــــــــــی
shahab
29 تیر 90 1:26
ای جون معلومه با این بابای داور پسر به این گلی هم باید فوتبالیست بشه دیگه :دی


پاسخ:ممنون از لطفتون
ياسمن (ابوالفضل و اهورا)
29 تیر 90 7:36
اميدوارم هميشه باعث سربلندي تون بشن اين سيد ناز دونه و زيبا .بوسش كن هزار تا


پاسخ:خیلی خیلی ممنون عزیزم
چشم حتماً
الهام (مامان صدگل)
29 تیر 90 8:05
ممنون عزيزم كه به وب من وپسرم سرزديد من با ارسال تلگراف به مديريت ني ني شما را انتخاب كردم شما هم اين زحمت را بكشيد با ارسال كد32 ني ني من را به مديريت معرفي كنيد مرسي ان شاء الله جزو سه نفر اول بشيد باي


پاسخ:خواهش میکنم عزیز دلم ممنون گلم
منم به شما رای دادم عزیزم
mamane Kian
29 تیر 90 9:48
bah bah che footbaliste herfeyie mashala khalejoon


پاسخ:مرسی خاله جون
مامان هانیه سادات
29 تیر 90 9:59
سلام. من بهت رای دادم. موفق باشی عزیزم.


سلام عزیزم ممنون منم به شما رای دادم گلم
معصومه مامان سهند
29 تیر 90 11:25
قربونش بشم منننننننننننن
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میدم بخونید و نظر بدید


پاسخ:خدا نکنه عزیزم
حتماً میام و بهت سر میزنم گلم


مامان شیدا
29 تیر 90 11:47



پاسخ:مرســـــــــــــــــی
زیبا
29 تیر 90 13:29
سلام
با کیک های خوشمزه به روزم


پاسخ:مرسی عزیزم که خبرم میکنی
الهام مامان رامیلا
29 تیر 90 19:11
خاله من کد 57 رای میدی به من


پاسخ:بهت رای دادم عزیزم
نی نی توپولی
30 تیر 90 2:19
چطوری پسر...


پاسخ:خوبم ممنون خاله جون
مامان هانیه سادات
30 تیر 90 14:04
سلام. ممنون از لطفت.


پاسخ:سلام عزیز دلم
خواهش میکنم
مامان رها
30 تیر 90 14:41
قهرمان امیدوارم برنده بشی


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:19
آفرین به ابوالفضل جون
ماشاالله کلی فوتبالیستی ها خبر نداشتیم


پاسخ:مرسی خاله جون
نی نی توپولی
30 تیر 90 15:43
آباریک الله پسر ماشالله...


پاسخ:مرســــــــی خاله جون
mAhyA
30 تیر 90 16:12
سلام...
وبتون خیلییییییییییییییی دیییییییییییییر باز میشه...
من چند بار میام و دیگه از خیرش میگذرم...

چند دفعه که اومدم بار سوم یا چهارم به سختی باز میشه...

اینقدر دیر باز شد یادم رفت میخواستم چی بگم؟؟؟
عکس ابوالفضل خیلی باحال بود

پاسخ:سلام عزیزم حتماً یه کاریش میکنم
مرسی گلم

معصومه مامان سهند
30 تیر 90 17:32
مرسی عزیزم. امیدوارم همینطور باشه که شما میگین. راستش این مطلب رو گذاشتم اول برای عبرت خودم بعد هم دوستدارم که سهند این جور چیزها رو بفهمه و درک کنه. چون ممکنه دچار روزمرگی بشیم و فراموش کنم که این چیزها رو در بزرگسالی بهش بگم.
باز هم خیلی خیلی ازتون ممنونم. التماس دعا


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم با مامان و بابای خوبی که داره مطمئن باش که راه شمارو ادامه میده
خواهـــــــــــــــش میکنم گلم
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 17:51
سلام
موی کوتاه خیلی به ابوالفضل جون میاد
تو تابستون کلی سبک شده


پاسخ:سلام عزیزم حق با شماست خیلی بهش میاد ولی دلم برای موهای بلندش تنگ شده
مدرسه ی مامان ها
30 تیر 90 20:03
سلام مامان مهربون
ممنون از اینکه به ما سر زدید
ما همیشه از حضور شما توی مدرسه خوشحال میشیم
براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم


پاسخ:سلام عزیزم
خواهش میکنم
خیلی خیلی ممنون عزیزم
سارا
30 تیر 90 20:51
سلام عزیزمممممممممممممممم
خوبی؟


پاسخ:سلام عزیز دلم خوبم ممنون
fatemehh
30 تیر 90 22:52
سلام عزیزم از عکسات خوشم اومد به وبلاگ منم سر بزنlمثل ما که به وبلاگت اومدیم و نظر دادیم.==========مادر فاطمه


پاسخ:سلام عزیزم ممنون
چشم حتماً سر میزنم گلم
mAhyA
31 تیر 90 4:55
سلام ممنون از راهنماییتون...
خیلی سعی کردم ولی نشد
open with رو که میزدم اسم هزار تا برنامه میومد به جز: WinRAR

به همین خاطر نتونستم
راستی قالب جدید هم مبارک این یکی خیلیییییییی خوبه
دیگه راحت وبتون باز میشه


پاسخ:سلام عزیزم خواهش میکنم
اگه برنامه ی WinRARروی سیستم نصب باشه روی فایلی که دانلود کردی راست کلیک کن و گزینه ی Extract files را انتخاب کن تا فایلت از حالت فشرده در بیاد.
سمیرا مامان سپهر
31 تیر 90 14:15
موفق باشی


پاسخ:مرسی عزیزم
الهام مامان رامیلا
31 تیر 90 19:46
سلام عزیزم خوبی پسر گله چطوره خوبه انشالله راستی یه چیزی خیلی خوبه که تو از همه بیشتر نظر داری یعنی تعداد نظراتت خیلی بالاست ای جونم نظرات بخاطر اینکه خیلی خوبی می دونستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


پاسخ:سلام عزیز دلم خوبیم ممنون
مرسی گلم خوبی از شماست
مامان حسین
1 مرداد 90 0:22



پاسخ:مرسی عزیزم
مامان ماهان
3 مرداد 90 23:26
ممنونم از اینکه تو روزای سخت بهم دلداری دادی


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم