سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

نرم افزار افکت گذاری روی عکس FotoWorks XL

1390/4/15 20:07
5,058 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزان
به درخواست چند نفر از دوستان توی این پست نرم افزاری ساده و کاربردی با امکاناتی جالب برای ویرایش عکس با نام  FotoWorks XL را برای شما نی نی وبلاگی های عزیز گذاشتم. برای مشاهده ودانلود این برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 
 
 
FotoWorks XL ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3
 
 
 
 
 
FotoWorks XL ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3
 
نرم افزارFotoWorks XL جزء نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند.
 
 
 
 
note ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3فرمت:rar
 
chart pie ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3حجم:  14.74 مگابایت
 
down ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3دانلود:Download
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (78)

زیبا
15 تیر 90 18:32
سلام
با نوشیدنی های تگری و خنک توی این هوای گرم منتظرتم


پاسخ:سلام عزیزم
حتماًبهت سر میزنم عزیزم ممنون
مامان ماهان
15 تیر 90 18:55
ممنون عزیزم خیلی استفاده کردم


پاسخ:خواهش می کنم گلم
خوشحالم که به دردت خورد
مامان تربچه
15 تیر 90 19:10
دستت درد نکنه گلللللللللللم
خییییییییییلی باحالییییییی



پاسخ:خواهش می کنم عزیزم
مرســـــــــــــــــی
مامان ماهان
15 تیر 90 19:21
عزیزم من یه مشکلی داشتم یه نوشته سیاه میاد پایین عکسایی که درست میکنم میشه راهنماییم کنی ممنونم


پاسخ:گلم بعد از اینکه برنامه رو نصب کردی از پوشه patch فایل fotoworks.xl.10.1.3-patch.exe رو اجرا کن و روی patch کلیک کن تا برنامه رجیستر بشه تا زمانی که برنامه رجیستر نشده باشه اون نوشته سیاه میاد
مامان زهرا نازنازی
15 تیر 90 21:23
ممنون


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
الی
15 تیر 90 21:32
عید شما هم مبارک


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان غزل
15 تیر 90 21:42
سلام مامانی مهربون
عزیزم مرسی از لطفتت.منم دانلودش میکنم.
عیدت مبارک عزیزم
پسر خوشمل مارو ببوس.
عزیزم این لینک سایت خانواده ایرانه.دوست داشتی عضو شو خوشحال میشم ببینمت.
در مورد هر مسئله ای انجمن داره. ببینی بد نیست.مرسی.

http://khanevadeiran.ir/member.php?action=register&uid=7

پاسخ:سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم،خوشحال میشم
ممنون حتماً
حتما میام عزیزززززززززززززززززم مرســـــــــــــــی
بابا محسن
16 تیر 90 8:04



پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــی
مامان ماهان
16 تیر 90 8:05
ممنونم عزیزم که راهنماییم کردی بووووووووووووس


پاسخ:خواهش میکنم گلم
مامان فرشته
16 تیر 90 12:16
سلاممممم عزیز دلممممممممممم
وایییییییییی چقدر باحاله
ممنون گلم
بوسسسسسسسس


پاسخ:سلام دوست عزیزم
خواهش میکنم ممنون
مامان حسین
16 تیر 90 14:58
سلام
من تمیتونم دانلود کنم اخه اینترنتم پرسرعت نیست
اعیاد شعبانیه برشما و ابوالفضل گلم مبارک


پاسخ:آخی ناراحت شدم که نمی تونی دانلود کنی گلم
خیلی ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
16 تیر 90 15:56
منم اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم عزیزم


پاسخ:ممنون عزیزم
مامان ماهان
16 تیر 90 19:29
سلام عکسایی که داخل ماسک میزاریم با قابه نمیشه قاب دورش نباشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ:سلام عزیزم
منظورت از قاب دورش چیه متوجه سوالت نشدم
ماسک قاب نداره
(◕‿◕) ღ ایلی پسری ღ (◕‿◕)
17 تیر 90 11:24
██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██

سلاممممممممممممممممممممممممم
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\ ...........> ♥ مرسی ♥ که پیشم ♥ اومدی ♥
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██

راستی تا یادم نرفته بگم :
یه پست جدید به افتخار یک عزیز گذاشتم اگه دوست داشتی و دلت خواست بیا خوشحالم میکنی عزیز منتظرتما .


پاسخ:سلام عزیزم،خواهش میکنم
حتماً بهت سر می زنم گلم
مامان باران
17 تیر 90 11:30
سلام ممنون که به ما سر زدید و ممنون به خاطر معرفی نرم افزار . پسر گلتو ببوس


پاسخ:سلام عزیزم،خواهش میکنم
حتماً مرســــــــــــــــــــــــی
مامان ماهان
17 تیر 90 13:37
دوست جونم سلام
من یه نرم افزار دیگه دانلود کردم میشه راهنماییم کنی اینم خیلی جالبه فقط عکسا رو که سیو میکنم یه نوشته میاد روش اسمش Artopia photo collage maker است اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
اگه نشد تلفنمو میدم تا راهنماییم کنی ...


پاسخ:سلام عزیز دلم
معمولاًبعضی نرم افزارها برای قانونی شدن نیاز به رجیستر شدن دارند بعضی هاشون از طریق کرک و بعضیا سریال نامبر، حالا ببین اینی که دانلود کردی از کدوم نوععش هست.
آدرس سایتی که این نرم افزار رو دانلود کردی برام بفرست تا بیشتر راهنماییت کنم
من در خدمت دوستای گلم هستم



زیبا
17 تیر 90 15:42
سلام
زیبــا ســاز بــرای مـــا با دو موضوع به روز شد
اعداد متحرک و حروف متحرک
منتظر حضورت و نظرت برای هر دوتا پست هستم


پاسخ:سلام عزیزم
مرســـــــــــــــــــــــــــــــی
حتماًگلم
الهام مامان رامیلا
17 تیر 90 15:48
سلام مامان خوبم
بابا چکار کرده این مامان خوب من هنوز نصب نکردم ولی ازت ممنونم گل ما رو ببوس


پاسخ:سلام عزیز دلم
خواهش میکنم حتماً مرســـــــــــــــــــــــــــی
مامان محمدجوادگل
17 تیر 90 15:48
سلام مامان ابوالفضل
خوبيد؟ ممنون كه مرتب به ما سر مي زنيد
پسر گلتون رو برام ببوسيد


پاسخ:سلام عزیزم
ممنون خواهش میکنم
حتماً مرســـــــــــــــــــــــی
الهام مامان رامیلا
17 تیر 90 20:17
سلام مامان ابوالفضل دوست جونی من برنامه رو اجرا کردم ولی رجیستر می خواد که نمی شه ولی عیب نداره خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم این رو واقعا از ته دلم می گم می تونم اسمت رو بپرسم اگر هم نمی شه عیبی نداره همون دوست جون خوبه از اینکه به من سر می زنی خیلی ممنونم دوست دارم عزیزم


پاسخ:سلام عزیز دلم هر چند اینو واسه یکی از دوستان در قسمت نظرات توضیح دادم ولی دوباره به شما هم میگم بعد از اینکه برنامه رو نصب کردی از پوشه patch فایل fotoworks.xl.10.1.3-patch.exe رو اجرا کن و روی patch کلیک کن تا برنامه رجیستر بشه تا زمانی که برنامه رجیستر نشده باشه اون نوشته سیاه میاد
منم خوشحالم که دوستی مثل شما رو دارم
خواهش میکنم عزیزم مرســـــــــــــــی
مامان مانی جون
17 تیر 90 20:37
ممنون که به ما سر میزنی و ممنونم بابت تبریکتون


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
اعظم
17 تیر 90 20:58
سلام مامانی گل .خوبی؟گل پسر خوبه؟ممنون که به ما سر میزنی.گل پسرو از طرف ما ببوس


پاسخ:سلام عزیزم،ممنون،خوبه خدارو شکر
خواهش میکنم گلم،حتماًعزیزم مرســــــــــــــــــــی
mAhyA
18 تیر 90 0:35
سلام من دانلودش کردم ولی چه جوری باید بازش کنم؟؟؟
open رو که میزنم برنامه nero میاد با چه برنامه ای باید باز بشه؟؟؟
اصلا به چه ویندوزایی میخوره؟؟؟؟


پاسخ:سلام عزیزم
فرمت فایل rar می باشد یعنی با نرم افزار WinRAR باید فایل را از حالت فشرده خارج کنی.فرقی نمیکنه چه ویندوزی باشه
نی نی توپولی
18 تیر 90 2:14
دست شما درد نکنه بابت سخاوتی که دارید ممنون...
موفق باشید


پاسخ:ممنـــــــــــــــــــــــــــون عزیز دلم
نی نی توپولی
18 تیر 90 2:15
ابوالفضل ببوسید


پاسخ:حتماً مرســـــــــــــــــــــــی
مامانی شیما وحدیث
18 تیر 90 2:52
سلام مامان سید .
من این نرم افزار رو دانلود کردم ولی هنوز ازش استفاده نکردم .ممنون به خاطر این راهنماییتون .
من همیشه دوست داشتم عکسام وازسادگی دربیارم


پاسخ:سلام عزیز دلم
خوشحــــــــــــــالم
خواهش میکنم
خدا رو شکر که تونستم یه کمک کوچولویی به شما دوست عزیز بکنم
سيدمهدي
18 تیر 90 3:00
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you خوبي مهربونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
...I Love you
.....I Love you اپم بدوووووووووووووووووووووووووووووو
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you قربونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت ببخش
..I Love youدیرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you


پاسخ:سلام ممنون
خواهش میکنم
مامان ماهان
18 تیر 90 9:52
سلام گلم از این سایت استفاده کردم http://www.artopiaphotocollagemaker.com/
ممنونم و ببخشید که اینقدر بهت زحمت دادم



پاسخ:سلام عزیزم،ممنون،خواهش میکنم
نرم افزارهایی که توی این سایت گذاشته شده به صورت تبلیغاتی بوده و شما بعد از دانلود اگر پسندیدی می بایست با پرداخت مبلغی به دلار نسخه ی قانونی آن را خریداری کنی.
اسم نرم افزاررو در سایت های ایرانی سرچ کن شاید نسخه ی قانونی آن را پیدا کنی.
مریم
18 تیر 90 11:05
سلام عزیزم خوبی؟
پسر گل پسر خوبه؟
مرسی بابت نرم افزاری که گذاشتین امیدوارم بتونیم استفاده کنیم
ممنون عزیزم


پاسخ:سلامدوست عزیزم
ممنون
خواهــــــــــــــش میکنم
معصومه مامان سهند
18 تیر 90 11:19
عید بر شماو خانواده محترمتون مبارک باشه امیدوارم زیر سایه حضرت حق و چهارده معصوم پاک زنده و سلامت و شاد باشید
مطلبتون خیلی جالب بود حتما استفاده میکنم ممنونم.


پاسخ:هنـــــــــــــــون عزیزم
و ممنون ویژه بابت دعای خوبت گلم
خواهش میکنم خوشحال میشم استفاده کنی عزیز دلم
sina
18 تیر 90 13:56
سلام

خوبین؟

خیلی برنامه زیباییه

ممنون

دستتون درد نکنه

مرسی

پاسخ:سلام
ممنون
خواهش میکنم


sina
18 تیر 90 13:57



پاسخ:مرســـــــــــــــــــــــــــــی
عسل. مامان ابوالفضل
18 تیر 90 16:39
مرسی از بابت برنامه واقعا زحمت کشیدی


پاسخ:خواهش میکنم گلم
سمیرا مامان سپهر
19 تیر 90 10:46



پاسخ:مرســـــــــــــــــــــی
sina
19 تیر 90 12:41



پاسخ:مرســــــــــــــــــــــی
زیبا
19 تیر 90 12:42
سلام
با صورتک های خندان با نمک و معروف در خدمتتونم


پاسخ:سلام عزیزم
مرســــــــــــــی
sina
19 تیر 90 13:01
salam
mer30 umadin

be aga abolfazli joonam salam beresunin


پاسخ:سلام آقاسینا
خواهش می کنم
ختماً ممنـــــــــون
sina
19 تیر 90 13:01



پاسخ:مرســـــــــــــــــی
اعظم
19 تیر 90 13:10
سلام من هر چی تلاش کردم نتونستم دانلود کنم یعنی نشد که نشد


پاسخ:سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم



مامان حسني
19 تیر 90 13:24
سلام خيلي ممنون اززحمتتون
موفق باشيد


پاسخ:سلام عزیزم
خواهش می کنم
عکاس کوچولو
19 تیر 90 14:39
سلام خوبی شما منو با نام گالری عکسهای گوناگون لینک کن سپس به من خبر بده تا لینکت کنم با تشکر عکاس کوچولو


پاسخ:سلام ممنون،حتماً مرســـــــــــــــــــی
الهام مامان رامیلا
19 تیر 90 16:51
سلام دوست جونی واقعا که شرمنده کردی با این همه یادگاری قشنگ مرسی عزیزم خیلی لطف کردی عزیزم ابواللفضل ما رو ببوس راستی شوهر من عاشق ابوالفضله اگه بچه ما هم پسر بود مطمئنا اسم ابوالفضل بود خدا نگهش داره


پاسخ:سلام عزیز دلم،خواهـــــــــــــــش میکنم گلم
حتماًعزیزم،مرســــــــــــــــی گلم نظر لطفتونه
شما محبت دارید ممنون
مامان شیدا
19 تیر 90 18:52
عزیزم من رمز رو برات تلگراف زدم


پاسخ:مرســــــــــــــــــی عزیزم
مامان ثمین و سلوا
19 تیر 90 20:58
سلام مامانی مهربون .عزیزم ممنونم که به ما سر زدید و ممنونم به خاطر نرم افزار


پاسخ:سلام عزیز دلم
خواهش میکنم گلم
(◕‿◕) ღ ایلی پسری ღ (◕‿◕)
20 تیر 90 6:41
▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ مـــ ـــرســـ ـــی کــ ــه پــ ــیــ ــشــ ــم اومــ ــدی ¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’’¤
__¶¶¶¶¶’ایـ ـلـ ـی پـ ـسـ ـری’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶

▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██



پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
مامان ماهان
20 تیر 90 11:26
ممنونم عزیزم راستی میشه در مورد قرمزی چشم توضیح بدی ممنونم


پاسخ:خواهش می کنم البته که توضیح میدم گلم
عزیزم از طریق آیکون Remove Red Eyes (شکل چشم قرمز)اقدام کن


مریم
20 تیر 90 16:04


پاسخ:مرســـــــــــــــــــــی

sina
20 تیر 90 17:56
salam

ghalebe jadid mobarak


پاسخ:سلام آقا سینا
ممنـــــــــــــــــــون
mamane Kian
20 تیر 90 20:09
salam mamane mehraboon
mamnoonam az inke be webe kiane ma sar mizani va hamchenin babate in narmafzare jaleb


پاسخ:سلام عزیزم
خواهــــــــــش میکنم گلم
مامان مسیح
21 تیر 90 3:38
سلام عزیزم..ممنونم که به ما سر زدی...و بازم ممنون به خاطر این زحمتت واسه نرم افزار خانومی


پاسخ:سلام عزیز دلم خواهش می کنم
مرســـــــــــــــــــی
دانيال
21 تیر 90 8:33
سلام سلام دوس جوني
يه سري به سايت من بزن
كلي برات پيغام گذاشتم


پاسخ:سلام عزیزم
حتماً سر میزنم مرســــــــــــــــی
مریم
21 تیر 90 11:21



پاسخ:مرســـــــــــــــــــــی
سارا
21 تیر 90 15:09
سلاااااام عزیزم من با چه زبونی ازت تشکر کنم؟چه جوری جواب محبتاتو بدم؟ممنونم که مرتب بهم سر می زدی وبلاگم یه تغییر اساسی کرده بیای ببینی فکر کنم نشناسیش منتظرت هستم دوووست جونمممم بووووس با بای


پاسخ:سلام عزیز دلم لازم نیست تشکر کنی
لطف داری عزیزم،خواهش می کنم
حتماً سر میزنم
الهام مامان رامیلا
21 تیر 90 16:38
سلام سلام به به قالب جدید مبارکه مامان جونی دستت درد نکنه خوشگل شده ابوالفضل جون بوسسسسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلاااااااااااااااااام عزیز دلم
مرســـــــــــــــی خواهش میکنم
ممنون
مامان علی مرتضی
21 تیر 90 19:00
کارتون عالیه دستون درد نکنه و ممنونم که به ما سر میزنید چه قالب قشنگی منم دارم دنبال یه قالب خوب میگردم نازدونه رو به جام ببوس


پاسخ:خواهــــــــــــش میکنم
مرســـــــــــــــی ،موفق باشی
حتماً میبوسمش
mAhyA
21 تیر 90 22:06
سلام..
خیلی دلم میخواست میتونستم از این نرم افزار استفاده کنم..
ولی نمیدونم چه جوری باید نصب بشه؟؟؟؟
فقط تا حد دانلود پیش رفتم همیییییییییین


پاسخ:سلام عزیز دلم ناراحت نباش برات توضیح میدم تا بتونی از این برنامه استفاده کنی
مامان حسین
21 تیر 90 23:23
سلام عزیزم
خوبی
وبت خیلی دیر باز میشه از وقتی این قالبو گذاشتی.



پاسخ:سلام مامان مهربون حتماً یه کاریش میکنم تا با مشکل مواجه نشی مرسی
سيدمهدي
22 تیر 90 2:24
سلام. قربون اون چشمات برم. ابولفضل جان به مامان بگو دائي گفت آپم تشريف بيار


پاسخ:سلااااام مرســــــــــی
حتماً میام دائی جون
atena
22 تیر 90 13:31
سلام عزیزم...
خوبی??? ابوالفضل جونو ببوس...
ببخشید دیر اومدم امروز صبح از مسافرت برگشتیم بیا پیشمون اپم


پاسخ:سلام گلم
ممنون حتماً میبوسمش
خواهش میکنم


شوق پرواز
22 تیر 90 17:41
سلام وبلاگ قشنگی دارید.خدا پسرتونو حفظ کنه. خوشحال میشم به من سر بزنید.


پاسخ:سلااااام مرسی
ممنون حتماً سر میزنم
باباي پارسا
23 تیر 90 0:19
درود دورد
سپاس سپاس
خيلي سپاس


پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــــی
مامان ماهان
23 تیر 90 0:50
سلام عزیزم قالب جدید مبارکه خیلی خوشگله بووووووووس


پاسخ:سلام گلم ممنون
مامان شیدا
23 تیر 90 9:37
سلام دوست جونم نیستی؟ابولفضلم چطوره؟دلم برات تنگ شده کجایی؟ خبر از ما نمیگیری؟


پاسخ:سلام عزیزم کمی گرفتاری داشتم
مرسی خوبه
انشالله سر فرصت بهت سر میزنم
عسل. مامان ابوالفضل
23 تیر 90 12:59
سلام خانمی خوبی من اینو دانلو کردم نوشته ها سیاه میومد دنبال patchهم خیلی گشتیم چیزی پیدا نکردم فایل پتچ کجاست که من ندیدم تازه یه چیز دیگه رو زدم این برنامه هه به کل پاک شد به زور دانلودش کرده بودوم با این اینترنت کم سرعت


پاسخ:سلام عزیزم انشالله سر فرصت برات توضیح میدم
mAhyA
23 تیر 90 13:39
سلام نظر خصوصی فرستادم واستون...

خوندید؟؟؟؟؟؟؟

من منتظر جوابم...

میخوام بدونم چه جوری باید از این برنامه استفاده کنم؟؟



پاسخ:سلام عزیزم نظر خصوصی نیومده بود ولی حتماًبرات توضیح میدم چه کار کنی
مامان مریم
23 تیر 90 13:52
سلام خوبید؟چه قلبای پرنده ی قشنگی
چه خوش سلیقه آفرین مامانی
دوست نی نیه من چه طوره؟مواظبش باش تا دیگه کسی جرات نکنه کتکش بزنه


پاسخ:سلام عزیزم ممنون
چشات قشنگ مبینن گلم
خوبه عزیز دلم
حتماً دوست خوبم
عسل. مامان ابوالفضل
23 تیر 90 14:09
خانمی کجایی پس من دوباره برنامه رو دانلود کردم پتچ رو هم پیداش کردم اما روش که کلیک میکنم دیگه هیچ اتفاقی نمیافته چرا ریجستری نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:عزیزم انشالله برات توضیح میدم
سيدمهدي
24 تیر 90 0:10
سلام. عيد شما خواهري عزيزم . و همچنين پسر عمو خوشگلم هم مبارك باشه


پاسخ:سلااااااااااااام ممنون
الهام مامان رامیلا
24 تیر 90 12:18
سلام سلام عید بزرگتون مبارک عیدی که خیلی قشنگه انشالله هر آرزویی دارید برآورده بشه بازم این عید بزرگ بزرگ بزرگ رو تبریک می گم .


پاسخ:سلاااااااااااااااام عزیز دلم
مرســـــــــــــــــی همچنین
خیلــــــــــــــــــی ممنون گلم
مامان فرشته
24 تیر 90 14:36



پاسخ:مرســـــــــــــــــــی
مریم
25 تیر 90 9:08
سلام خانومی خوبین
گل پسرمون خوبه؟
عیدتون مبارک


پاسخ:سلام عزیز دلم مرسی
بله خوبه گلم
ممنون همچنین
مامان تربچه
25 تیر 90 19:21
ای مخزن سر کردگار ادرکنی
ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی
بگزیده برای خویش هرکس یاری
ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی . . .

دوست عزیزم
عیدت مبارک



پاسخ:ممنون دوست عزیزم
همچنین
مامان مریم
25 تیر 90 21:25
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد
عید شما و بابایی و آقاکوچولوتون مبارک


پاسخ:خیلی خیلی ممنون دوست عزیزم
همچنین
زیبا
31 تیر 90 14:37
سلام
با ستاره های متحرک به روزم


پاسخ:سلام عزیزم ممنون
مامان پریسا
31 تیر 90 21:06
سلام عزیزم. من از این برنامه استفاده کردم. اگر قدم رنجه کنید و در موردشون نظر بدین ممنون میشم چون فکر میکنم مشکلی هست. قابها و کلا" عکسهای شما خیلی قشنگتر از این برنامه است. برای تبادل لینک خوشحال میشم خبرم کنید.


پاسخ:سلام عزیز دلم خوشحالم که استفاده کردی گلم
من فقط نرم افزار خیلی ساده رو به خاطر درخواست چند نفر از دوستان وبلاگی گذاشتم چون تقریباً با هیچ نرم افزاری آشنا نبودن
مامان ماهان عشق ماشین
23 شهریور 90 1:44
سلام.من الان دارم دانلود میکنم.هنوز استفاده نکردم.ممنون از لطفتون.
در ضمن ممنون که تو وب پریا گلی تولد ماهان رو تبریک گفتین.
با اجازه من شما رو لینک میکنم.
ابوالفضل عزیز رو ببوسین.


پاسخ:سلاااااام به روی ماهت خواهش میکنم عزیزم
اختیار داری عزیزم ممنون عزیز دلم
حتماً عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
23 شهریور 90 2:29
سلام مجدد.من اون کارایی که بعد از نصب گفته بودین رو انجام دادم ولی برای رجیستر شدن پسورد میخواد؟؟


پاسخ:گلم بعد از اینکه برنامه رو نصب کردی از پوشه patch فایل fotoworks.xl.10.1.3-patch.exe رو اجرا کن و روی patch کلیک کن تا برنامه رجیستر بشه.
دیگه پسورد نمیخواد