سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

لغتنامه جالب نازدونه

1390/2/10 17:15
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامانniniweblog.comاینهاکلماتی هستندکه هنوز درست نمی تونی تلفظ کنی ومن همیشه دوست داشتم روزی چندین بارآنهارواززبونت بشنوم

 

niniweblog.com

 

آبپشت = لاک پشت                                    عذاک =غذا

رنگین تراش = مدادتراش                              بیبان = لیوان

اوفه شدم = زخمی شدم                           ففشتم = نوشتم

دلخت = درخت                                            سباد = سواد

توتاه شد = کوتاه شد                         عبضی پوشیدم = عوضی پوشیدم

چوچولو = کوچولو                                       گونه گونه = دونه دونه

اباس = لباس                                                دارت دارم = کارت دارم

خاله آمیه = خاله هاشمیه                           تخناک = خطرناک

 ققاشی = نقاشی                                       آیم بشیم = قایم بشیم 

برند شدم = برنده شدم                              بچرخونم = هم بزنم 

شیشابه  = نوشابه                                     ایعال = پرتقال

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان گل پسر(عمه ات)
7 اردیبهشت 90 23:39
سلـــــــــــــــــــــــام مبارکه مبارک بالاخره پیداتون کردم کل نت رو گشتم لینکتون میکنیم شما هم کا رو لینک کنیدا
متين وروجك
8 اردیبهشت 90 9:48
قربون شيرين زبونياش برم خدا حفظش كنه الهي ابوالفضل كوچولوي ناز رو
مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 9:26
قربون زبون شیرینش
مامان گل پسر(عمه)
10 اردیبهشت 90 12:55
عمه راضیه
10 اردیبهشت 90 13:28
سلام سلام صد تا سلام: به به مبارکا باشه،بالاخره شما هم دست به کار شدید و دیگه از این به بعد جیگمیلی جون رو هم میتونیم اینجا پیگیری کنیم. راستی خوبید؟خوشید؟سلامتید؟ دست گلت درد نکنه عزیزم کار خییییییییییییییییییییلییییییییییییییی خوبی کردی واسه ابوالفضل وبلاگ درست کردی،خیلی ذوق کردم الهی عمه به قربونش بره حسابی به جای من ببوسش برم لینکتون کنم
عمه راضیه
10 اردیبهشت 90 13:30
رضوان الان اومد تو اتاق و تا وبلاگ رو دید گفت اوووووووووووووووووووووووووووووووووه آخ جانمی ابوالفضل هم وبلاگ داره
مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 17:16
قربون این شیرین زبون برات رمز گذاشتم



مرسی عکس های جالبی بود.
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
14 اردیبهشت 90 12:20
طفل معصوم از ترس کشت وکشتار خوابش برد عزیییییییییییییزم
نی نی توپولی
6 تیر 90 0:33

خداوندا !
مگر نه‌اینکه من نیز چون تو تنهایم
پس مرا دریاب ...
و به سوی خویش بازگردان ،
دستان مهربانت را بگشا
که سخت نیازمند آرامش آغوشت هستم ...



پاسخ:ممنون عزیزم خیلی قشنگ نوشتی