سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

نصيحتي به سيدابوالفضل عزيز

1390/2/4 16:54
872 بازدید
اشتراک گذاری

 

سيد ابوالفضل

 

سيد ابوالفضل شيبت الحمدي

نازدونه ي من سال سوم زندگیت رو با چند نصیحت مادرانه شروع میکنم که حرف دل بیشتر مادران مهربان دنیاست .

 niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

به آینده فکر کن ولی نگران آینده نباش و غصه آینده رو نخور.و بدون که آینده هر آدمی ماحصل کارهایست که اون آدم تو گذشته و حال انجام داده است .پس امیدوارم همیشه مراقب اخلاق و رفتار و کردار خود باشی .

niniweblog.comشادی هایت را معطوف به بودن در کنار فرد خاص یا مکان خاصی نکن ...هر جایی که هستی حس خوبی  داشته باش و با هر کسی که  هستی  نکات مثبتش را پیدا کن. و هر کسی را همانطور که هست بپذیر.تو میتوانی خودت را تغییر بدهی و بر روی دیگران تاثیر بگذاری ولی نمیتوانی کسی را تغییر بدهی .

                          niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comشاد باش . شاد باش . شاد باش . شاد باش . وقتی که تو شاد باشی شادمانی را به  عزیزان و دوستدارانت هدیه میدهی. درست عین خود من باش که همیشه و در همه حال رنجها و مشکلات نمیتوانند شادیهایم را ازم بگیرند .عزیز دلم شاد بودن باعث میشود که همیشه دوستداشتنی تر به نظر برسی .

niniweblog.comniniweblog.comقبل از انجام کارهای مهم و سرنوشت ساز مثل :انتخاب رشته تحصیلی ....یا انتخاب  مهاجرت به کشوریا شهر  دیگه ....یا انتخاب همسر .... یا  بچه دار شدن ... یا  خرید  خانه و خیلی از تصمیمات مهم  زندگیت .... حتما حتما حتما خوب ودقیق فکر کن و حتما مشورت کن و از افراد با تجربه و کاردان که راهنمای خوبی هستند و خودشون زندگی موفقی رو دارند کمک بگیر واگه به کمک بیشتری نیاز داشتی  به یک مشاور100 در 100 خوب  و دانا مراجعه کن و بعد  حسن ها و عیبها رو با هم مقایسه کن و با توکل به خدا بهترین رو انتخاب کن و شک نداشته باش که تمام تلاشتو کردی و مطمئن باش بهتر از این نمیشه.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

niniweblog.comniniweblog.comاگر خدا مسئولیتی رو بر دوش تو قرار داد حتما توانایی انجام اون کار رو در وجود تو دیده مطمئن باش  پیروزی از آن توست .

 

 niniweblog.comجایگاهت رو در زندگی بشناس و در جایگاه خودت  و در هر سمتی  که هستی بهترین باش ...در جایگاه  یک  فرزند بهترین باش برای پدر و مادرت ...  در جایگاه یک  همسر بهترین باش برای  همسرت ...در جایگاه یک پدر بهترین باش برای فرزندت ...در جایگاه یک مدیر بهترین باش برای کارمندانت ....

در جایگاه یک مخلوق بهترین باش برای خالقت .... بهترین بودن =  خودت را دوست داشته باش و به خودت احترام بگذار و در کل خودت باش.

                                                  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

niniweblog.comهر وقت احساس کردی افکارت پراکنده ست ...تمام افکار و احساس هایت را بر روی کاغذ بنویس ...بنویس و بنویس .... تا فکرت  از این افکار پراکنده خالی شود و به آرامش برسی و بعد به افکارت نظم  بده و درست و دقیق برنامه ریزی کن . حتما موفق می شوی. مطمئنم .

niniweblog.com مفهوم واقعی زندگی میدونی چیه ؟؟؟ من بهت میگم

مفهوم واقعی زندگی اینه "لحظه ها را دریاب ...شاید این لحظه همان لحظه آخر باشد"دلم نمیخواهد اینو برات بگم اما ابوالفضل گلم بدون که ادمها هر کدام روزی به دنیا می آیند و روزی به جایگاه ابدی برمیگردند پس همیشه یادت باشد که از مرگ همه چه دوست و چه دشمن غم انگیز شوی و کمی به آخرت و مرگ هم فکر کنی و تا زنده ای از زندگیت لذت ببر .همیشه زنده و برقرار باشی عزیز جونم . !

 

niniweblog.comهیچ مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشه ...اگر به دنبال راه حل باشی حتما پیداش میکنی ...

به قول شاعر :

" سایه حق بر سر بنده بود         عاقبت جوینده یابنده بود."

 

                              niniweblog.com

هیچوقت و در هیچ زمان این رو فراموش نکن که مامانت همیشه و در همه حال و تا رمقی داشته باشد پا به پای تو خواهد آمد و مثل فرشته ای نگهبان از تو مراقبت خواهد کرد . عزیز دلم هیچوقت تنهام نذار .این جمله آخر تو زندگیت خیلی مهمه .!!!!!!!!!و در آخر این رو بدون که آغوش گرم من همیشه و در همه حال بر روی تو عزیز دوست داشتنیم باز است برای گریه کردن و خالی كردن تو  و این جمله رو که مرد هیچوقت گریه نمیکند رو فراموش کن و بدان که رنگین کمان بعد از باران شکل میگیرد .

                   زندگیت همیشه مثل رنگین کمان زیبا باشد

                             قربانت مادر مهربان و فداکارت

                               عشقم خيلي دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 90 18:08
سلام سلام سلام به سید ابوالفضل نازنین امیدوارم نصیحتهای مامانی و همیشه به خاطر بسپاری گل پسر برای همه ی فرشته های کوچولو دعا کن
مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 9:26
عزیزم خیلی زیبا نوشتی
مامان باران
13 اردیبهشت 90 23:31
سلام بر سید ابوالفضل و مامان گلش ممنون که به ما سر زدید و مرسی به خاطر نصیحت های زیبایی که تو وبلاگتون نوشته بودین عالی بودن
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
20 اردیبهشت 90 1:11
سلام ممنون که اومدی ابوالفضل رو ببوساینجوری "
مامان گل پسر(عمه کوچیکه)
20 اردیبهشت 90 14:50
علیکم السلام زن داداش خوش اومدی ممنون که لینکمون کردی
نازنین نرگس نفس مامان
22 اردیبهشت 90 3:09
سلام به مامان سید کوچولو وبلاگ قشنگی داری به ما سر بزن خوشحال میشیم
مسافر
23 اردیبهشت 90 19:47
سلام خدا حفظشون كنه و شما رو هم برا كوچولوتون يا علي ما را هم دعا