سيد ابوالفضلسيد ابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نازدونه يكي يه دونه

پدر

1390/3/25 17:07
2,048 بازدید
اشتراک گذاری

 


Fathers Day comment

 پدر ای وجودم از تو          قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفسهات       هستی من جان گرفته
پدر ای که از تو جاری       خون زندگی تو رگهام
ای که از نور دو چشمت    نور زندگی به چشمام
پدر امروز به پاهام            دیگه نای رفتنی نیست
جز دریقی روی لبهام        دیگه حرف گفتنی نیست
پدر،پیچ و خم راهم          نمی خوام بی راهه باشه
گل سرخ آرزوهام            توی فکر غنچه باشه
پدر دست یاری تو            اگه دستامو نگیره
کوره راه رفتن من           مثل شبهام میشه تیره

 





بابا...جونمی،عمرمی،قلبمی ...دوستت دارم و به شما افتخار میکنم.امیدکه سایه شما تا ابد بر سر ما باشد

پدر جان روزت مبارک فقط میتونم بگم دوستت دارم و از دور میبوسمت



همسر عزیزم،باش و با بودنت باعث بودن من باش
روزت مبارک
از صمیم قلب دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان زینب
25 خرداد 90 20:19
سالروز ولادت حضرت علی (ع) بر شما و خانواده مبارک باشه.
مامان تربچه
25 خرداد 90 21:49
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
مامان حسین
25 خرداد 90 23:00
ولادت حضرت علی و روز پدر را به شما و مرد کوچیک خونتون ابوالفضل جان تیریک می گم
گل دختر
26 خرداد 90 0:14
روز پدر برای پدر خوب و مهربون ابوالفضل جان مبارک باشه
خواهر زهرا
26 خرداد 90 0:17
akhey che naaaaaz tabrik ma ro ham bepaziriiid
مامان فرشته
26 خرداد 90 3:45
سلام عزیزم خوبی ؟
منم از اینجا به همه پدرهای خوب دنیا این روز رو تبریک می گم
بوسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلام عزیزم
ممنـــــــــون
مامان ماهان
26 خرداد 90 8:59
سلام منم این روز رو به همسر گلت و بابای ابوالفضل جان تبریک میگم مرد کوچولو روزت مبارک
مامان ثمین و سلوا
26 خرداد 90 9:24
زیباترین ولادت: تنها کسی که در داخل خانه خدا بدنیا آمد، اوست. زیباترین نام: بنا بر روایات متعدد، نام علی مشتق از نام خداست. زیباترین معلم: علی تربیت شده دست پیامبر (ص) بود. زیباترین سخنان: به تعبیر بسیاری از بزرگان، نهج البلاغه برادر قرآن کریم است
آرتین خان
26 خرداد 90 11:13
سلام روز مرد بر شما بزرگ مرد کوچک سید ابوالفضل جون و پدر مهربونش مبارک باد
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:01
سلام بر مرد کوچک ما سید ابوالفضل نازنین روزت مبارک خاله جون روز باباییت هم مبارک
الی
26 خرداد 90 15:00
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک
sina
26 خرداد 90 17:21
salam

khubin?

ruze pedarp be babae gole aga abolfazl tabrik migam

seyedam k hastan

boooos aga abolfazl


salam
mamnoooooooooooon
سيدمهدي
26 خرداد 90 19:54
.سلام خواهر جان خوبي گلم؟ اولا اين روز فرخنده رو از طرف داداش مهديت به همسر گلت تبريك بگو.دوما خواهري جان مثل اينكه يه جورايي فاميل هستيما چرا كمتر مياي؟البته من كوچك شما هستم خدا سايه شما رو از سر سيد ابوالفضل جان كم نكنه.حتما از طرف من ببوسش دستاي گلت رو ميبوسم


پاسخ:سلام دوست عزیز ممنـــــــــــــون
معصومه مامان سهند
26 خرداد 90 22:19
سلام مامان خوب آقا سید ابوالفضل
منم به شما و گل پسر سیدمون این روز که بخصوص روز پدر سادات است رو تبریک ویژه میگم امیدوارم که آقا سید ابوالفضل ما زیر سایه جد بزرگوارشان حضرت علی (ع) همیشه سالم و برقرار باشه و از وجود پدر و مادر مهربونش همیشه بهره بگیره عیدتون مبارک


پاسخ:سلام عزیزم
ممنـــــــــون
انشالله
مامان شیدا
26 خرداد 90 23:52
سلام عزیز دلم ناراحتی از دست ما
به خدا ما بی معرفت نیستیم همیشه بیاد دو ستان هستیم فقط سرم خیلی شلوغ بود خانومی.
ابولفضل جونم چطوره از طرف من ببوسش


پاسخ:سلام نه عزیزم
خوبه ممنـــــــــــون
مامان کوثر جون
27 خرداد 90 0:28
سلام الهی فدای صداش بشم چقدر ناز میخونه
خیلی خیلی وبلاگ قشنگ و خوبی دارین
باید تو چندین جا ازتون کمک بگیرم
ممنون می شم کمکم کنید آخه من تازه کارم
دوست دارم وبلاگ دخملم مثل وبلاگ نازدونه شما قشنگ بشه


سلام عزیزم ممنون نظر لطفته که وب ما رو قشنگ می بینی
خواهش می کنم عزیزم خوشحال می شم بهت کمک کنم.
shahab
27 خرداد 90 2:32
سپاس از شما به مردان شما هم مبارک باشه
مامان حسنی
27 خرداد 90 14:19
سلام تولد حضرت علی وروزپدر را به شما وپدرگرامیتان وهمسرارجمندتان وپدراینده اقا ابولفضل تبریک میگم
4تا نینی
27 خرداد 90 17:59
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر به بابا عزیزت تبریک می گیم خوشحال می شیم بیاید پیشمون
مامان نازدونه ها
28 خرداد 90 7:30
با ارزوی سلامتی برای مردان زندگیت
بابا محسن
28 خرداد 90 8:45
روز پدر و پسر مبارک
سيدمهدي
28 خرداد 90 12:21
محمد جواد
28 خرداد 90 13:25
من به خاطر داشتن همچین پسر گلی که همسن وسال پسر منه و من مدتی دنبالش میگشتم به شما تبریک می گوییم ان شاالله تبادل اطلاعات خوبی داشته باشیم
ابوالفضل گلت و ببوس


پاسخ:ممنون
انشالله
حتماًبازم منون دوست خوبم
اعظم
28 خرداد 90 14:05
سلام سلام سلام .نی نی تون خیلی نازه خدا حفظش کنه براتون ..ب قشنگی دارین .تونستین به ما هم سر بزنن.


پاسخ:سلام عزیزم ممنون گلم
خواهش می کنم نظر لطفته
حتماً دوست خوبم
مامان ماهان
28 خرداد 90 15:33
سلام سلام صد تا سلام خوبییییییییییی عزیزم


پاسخ:ســـــــــــــــلام عزیزم خوبم ممنون
عسل. مامان ابوالفضل
28 خرداد 90 15:47
سلام خانمی خیلی خوشحالم که تند و تند به وبلاگ پسرم سر میزنی اگه من دیر به دیر میام به وبلاگ شما معذرت ولی این چند وقت واقعا سرم شلوغ بود . راستی عکسای ابوالفضل رو چجوری توی اون کادرا گذاشتید خیلی خوشگله ولی من بلد نیستم؟؟؟؟؟

پاسخ:سلام دوست خوبم خواهش می کنم
کاری نداره انشالله سر فرصت به شما می گم عزیزم
مامان حسین
28 خرداد 90 16:11
محمد گیان
28 خرداد 90 16:24
سلام به خاله و ابوالفضل خوبین


پاسخ:سلام عزیزم ما خوبیم ممنون
mAhyA
28 خرداد 90 21:07
سلام

ایشالله که خدا سایه پدرتونو تا همیشه بالای سرتون نگه داره

چه شعر زیبایی نوشته بودین

راستی پیش ما هم بیاید

سلام عزیزم
خیلی ممنون
خواهش می کنم
چشم

سيدمهدي
29 خرداد 90 5:54
آپمممممممم¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆآپممممممممˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨آپممممممممˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ آپمممممممم¨€ ¨€¨€¨€¨€ آپممممممممممممممممممممممممممممممممم
سارا
29 خرداد 90 12:28
سلاام عزیزم ممنون که به ما سر می زنی مهربونم خیلی دوست دارمااااا بوس بوس بازم بیا پیشمون عزیزم


پاسخ:سلام دوست خوبم خواهش می کنم
ممنون چشم حتماً
مامان ثمين
29 خرداد 90 13:21
سلام.اين روزهاي قشنگ و با بركت رو بهتون تبريك ميگم.توي اين ماه قشنگ ما رو خيلي دعا كنيد.مرسي


پاسخ:سلام ممنون عزیزم
حتماً
نگين
29 خرداد 90 16:54
سلام مرسي كه سرزدي


پاسخ:سلام خواهش می کنم
مامان شیدا
29 خرداد 90 17:05
سلام خووووووووووبی؟
بوسسسسسسسسسسسسس


پاسخ:سلام عزیزم خوبیم ممنون
سيدمهدي
29 خرداد 90 17:23
مرسي خواهري جان شما لطف داري .ميگم از يه حركتت خيلي خوشم مياد اون هم اينه كه هر جا اسم پسر خوشگلت رو گذاشتي كلمه سيدش يادت نرفته .از طرف من حتما ببوسش


پاسخ:خواهش می کنم
به خاطراینکه فعلاً تنها نوه ی سید بین دو خانواده ست
مامان مسیح
29 خرداد 90 18:32
سلام به مامان و سید ابوالفضل ناز...
خوبین ؟ متن تون در مورد روز پدر زیبا بود...=D
>
آقا ابولفضلتون هم خیلی خیلی نازه...
ماشالله...خدا حفظش کنه


پاسخ:سلام عزیزم
ممنون خوبیم گلم خواهش می کنم
ممنون عزیزززززززززم

معصومه مامان سهند
29 خرداد 90 21:00
سلام مامان نازدونه آقا سیدابوالفضل
از ابراز همدردیتون خیلی متشکر و ممنونم
صحبتهای شما کاملا متین و محترم ولی یه وقتایی همه ما دلتنگ میشیم وبه قول شما فقط باید توکل کنیم. امیدوارم که قلب و دلتون همیشه شاد باشه و دلتنگی سراغش نیاد گل پسر نازتون رو از طرف من ببوسید.


پاسخ:سلام عزیزم خواهش می کنم گلم
ممنـــــــــــون دوست خوبم
حسین کوچولو
30 خرداد 90 2:25
سلام خاله جون
ممنون از حضورت و ممنون از اینکه منو جز ادد لیستات کردی
خیلی دوستت دارم



پاسخ:سلام عزیز خاله
خواهش می کنم گلم
ممنون عزیزم منم خیلی دوستت دارم
مامان رها
30 خرداد 90 9:56
سلام گلم مرسی که مدام به ماسر میزنی من امتحان دارم و بخاطر همین نمیتونم زیاد با دوستها ارتباط داشته باشم شرمنده همه هستم بعد از اتمام امتحانهام جبران میکنم


پاسخ:سلام عزیزم خواهش می کنم
مامان هوراد
30 خرداد 90 11:38
سلام به گل پسر و مامان و بابای مهربونش ببخش ما دیر آمدیم
روز پدر به بابایی مبارک
ما دوستتون داریم


پاسخ:سلام عزیزم خواهش می کنم گلم
ممنون دوست خوبم
منم شما رو دوست دارم
زیبا
30 خرداد 90 12:18
سلام .
ممنون که به وبلاگم اومدید .
منم شما رو لینک کردم .


پاسخ:سلام عزیزم
خواهش می کنم
ممنون
مامان گل پسر(محمد علی)
30 خرداد 90 17:09
سلام
ولادت امام علی (علیه السلام)و روز پدر با تاخیر بر داداش خوبم مبارک
ببخشید دیگه می دونی که چقدر کار دارم این روزا


پاسخ:سلام ممنون
خواهش می کنم
مامان ماهان
31 خرداد 90 16:00
ممنونم که همیشه منو مورد لطفت قرار میدی بووووووووووووووووووووس برای گل پسر نازمون


سلام:خواهش می کنم عزیزم
ممنون بابت بوسه هات گلم
mAhyA
31 خرداد 90 22:16
link shodid


پاسخ:ممنون
abbas
1 تیر 90 9:11
سلام
ان شاء الله بتونيم حق پدري كه فرزندان صاحب اون هستند رو بتونيم خوب به جا بياريم
ممنونم كه به ما سرزدين


پاسخ:سلام انشالله
خواهش می کنم
غزاله
1 تیر 90 11:42
عزيزم روز مرد هم بر پسر كوچولو و هم همسر گرامي مبارك باد


پاسخ:ممنون گلم
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 21:20
ممنون از محبت شما دیر شده اخه اینترنت نداشتم ولی مبارکه


پاسخ:خواهش می کنم عزیزم
ممنون گلم
خاله خاطره
2 تیر 90 0:06
به زودی درستش می کنم
ممنون که اومدی پیشم


پاسخ:ممنون عزیزم
خواهش می کنم گلم
ایلی پسری
2 تیر 90 13:14
.......................♥
.....................♥..♥
..................♥.......♥
..............♥..............♥
...........♥....................♥
........♥..........................♥
.....♥................................♥
...♥.................................... ♥
..♥...................♥..................♥
.♥......................♥................♥
♥..........................♥...........♥
.♥.............................♥....♥
.....♥
........♥ مرسی که پیشم اومدی مهربون ♥ ایلی پسری
.....♥
.♥.............................♥....♥
♥..........................♥...........♥
.♥......................♥................♥
..♥...................♥..................♥
...♥.................................... ♥
.....♥................................♥
........♥..........................♥
...........♥....................♥
..............♥..............♥
..................♥.......♥
.....................♥..♥
.......................♥

اخی قربون حرف زدنش بشم این بچه وقتی زبون باز می کنن خیلی شیرین حرف میزنن . ببوسش .

پاسخ:ممنون عزیزم

سيدمهدي
3 تیر 90 2:07
نمياي آپمممممم ها زود بيا
نی نی توپولی
4 تیر 90 3:29
سلام
از طریق گپ نشد بگم ابوالفضل جون چقده شرین زبونه اینم ازطرف من یه ماچ آبدار
این گل زیبا هم برا مامان نازدونه
رسید خدمتتون.

پاسخ:سلام ممنون عزیزم
خیلی خیلی ممنون دوست خوبم
سيدمهدي
5 تیر 90 0:00
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) آپممممممممممممم _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ آپمممممممممممممممممم ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ آپمممممممممممممم __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__. آپممممممممم